فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

مقابله با كلاهبرداري در اليمپ تريد

????مقابله با كلاهبرداري در اليمپ تريد✨
حتما مي‌دانيد كه پول انواع مختلفي را به خود جذب مي‌كند. برخي افراد مي‌خواهند از روش صحيح به درآمد و سودآوري دست پيدا كنند اما برخي ديگر نيز وجود دارد كه مي‌خواهند از گروه اول سواستفاده كنند.

به لطف اينترنت، درآمدزايي از طريق معامله در پلتفرمهايي مانند سايت رسمي اليمپ تريد،‌ قانوني و معتبر است. لازم به ذكر است كه بروكر معتبر اليمپ تريد تلاش بسياري كرده است تا يك پلتفرم امن را براي مشتريان خود فراهم كند.

از اين رو هكرها هيچ دسترسي به سرورهاي پلتفرم اليمپ تريد نخواهند داشت. با اين حال شما بايد مثل هميشه احتياط كنيد. كلاهبرداران اينترنتي هميشه منتظر اشتباه شما هستند و از تعلل شما براي كسب درآمد استفاده مي‌كنند.

شما بايد به حفظ سرمايه خود و همينطور مديريت ريسك حساب اليمپ تريد بپردازيد و ياد بگيريد كه چگونه كلاهبرداري در اليمپ تريد را شناسايي كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

در اين مطلب به ترفندها و روش هاي مقابله با كلاهبرداري اليمپ تريد مي‌پردازيم تا شما بتوانيد در كنار بروكر معتبر اليمپ تريد، فعاليت معاملاتي امني را تجربه كنيد و نگران از دست رفتن سرمايه خود نباشيد.

✨اقدامات حفاظتي در مقابل كلاهبرداري
ميزان اهميت
✔استفاده از تاييد دو مرحله‌اي حساب
بسيار مهم
????استفاده از ربات هايي كه خودتان ساخته‌ايد
متوسط
????عدم خريد استراتژي از منابع نامعتبر
متوسط
????بررسي نام سايت رسمي اليمپ تريد
بسيار مهم
كلاهبرداري در شبكه‌ هاي اجتماعي اليمپ تريد
شبكه هاي اجتماعي به طور گسترده‌اي براي متصل كردن افراد به يكديگر استفاده مي‌شود. اين شبكه ها محل مناسبي براي جمع شدن افرادي كه داراي ذهنيت مشابهي هستند، مي‌باشد.

يك نفر گروهي تشكيل مي‌دهد و بقيه به آن ملحق شده و تجربيات خود را در هر زمينه از جمله معامله در اليمپ تريد و واريز و برداشت اليمپ تريد به اشتراك مي‌گذارند. متاسفانه همين گروه ها مي‌تواند فرصتي براي كلاهبرداران باشد.

كلاهبردارها ممكن است گروهي براي معامله گران اليمپ تريد بسازند. علاوه بر اين، آنها ممكن است در شبكه هاي اجتماعي به تبليغات بپردازند تا افراد بيشتري را به دام بيندازند. از اين رو ممكن است افراد بيشتر و بيشتري با اميد آموزش معامله در اليمپ تريد يا بودن در بين مشتريان اين بروكر، به اين گروه ها ملحق شوند.

معمولا كلاهبردارها بسيار فعال هستند و اغلب مطالب جديدي براي معرفي بروكر اليمپ تريد منتشر مي‌كنند. ممكن است آنها تصاويري از تراكنش هاي موفق به شما نشان دهند و مبالغ اين تصاوير معمولا بزرگ هستند تا حد چند هزار دلار در روز.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

در بين اين مطالب، شما ممكن است تصاويري از مكان هاي جذاب و افراد مشهور مشاهده كنيد. كلاهبرداران از تصاوير افراد موفق استفاده مي‌كنند كه با سودآوري اليمپ تريد از طريق آنها، در حال سفر دور دنيا هستند. چنين چيزي باعث جذب افرادي مي‌شود كه ممكن است از اين كلاهبرداري ‌ها اطلاع نداشته باشند.

 

ترفندهاي كلاهبرداران در اليمپ تريد
قدم بعدي اين است كه كلاهبرداران ادعاهاي بسياري مي‌كنند كه تمام دانش موردنياز شما را براي كسب سود بزرگ در اختيار دارند. سودآوري در اليمپ تريد به اندازه‌اي كه به يك سبك زندگي مجلل و خيالي كه كلاهبرداران به شما نشان مي‌دهند، برسيد.

در اين گام است كه كلاهبردار ممكن است از شما بخواهد به سرمايه گذاري اليمپ تريد با او بپردازيد. او معمولا به شما قول مي‌دهد كه پس از انتقال مبلغ و شروع معامله، به سودآوري هاي بزرگي خواهيد رسيد.

راه ديگر اين است كه كلاهبردار به شما خدمات خود را پيشنهاد مي‌كند و از شما مي‌خواهد او را به عنوان مدير حساب اليمپ تريد خود انتخاب كنيد. طبيعتا او از شما مي‌خواهد قبل از هر چيز به اون مبلغي ارائه كنيد.

اين جنبه منفي شبكه هاي اجتماعي است. اين شبكه‌ ها مي‌توانند كمك بزرگي به معامله گران باشند. اما اگر از آنها استفاده درستي نشود، مي‌تواند باعث ضرر شما در معاملات اليمپ تريد ايران شود. ساخت يك حساب فيك، ويرايش كردن چند تصوير و نشان دادن خودتان به عنوان يك معامله گر موفق سخت نيست.

حتي در هنگام معامله رمزارزها در اليمپ تريد هميشه به ياد داشته باشيد كه وقتي كسي از شما درخواست واريز پول كرد، اين يك سيگنال هشدار براي كلاهبرداري است. هميشه قبل از هر چيز بررسي كنيد كه طرف مقابل شما يك معامله گر واقعي و با حساب واقعي در اليمپ تريد باشد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

نمايندگان بروكر اليمپ تريد Olymp Trade
توجه داشته باشيد كلاهبرداران معمولا خود را به عنوان يك نماينده يا كارمند كارگزاري اليمپ تريد  معرفي مي‌كند و ارتباط خود را با شما از طريق ايميل يا تماس تلفني برقرار مي‌كند.

سپس متوجه خواهيد شد كه او با پلتفرم اليمپ تريد، ويژگي‌ هاي آن و ابزار در دسترس اليمپ تريد آشنايي بالايي دارد. او ممكن است به عنوان يك نماينده اليمپ تريد به شما بگويد كه شركت آنها بيشترين سودآوري را در اليمپ تريد دارد و تنها آنها مي‌توانند به شما براي سودآوري كمك كنند.

اين افراد ممكن است به شما مداركي از واقعي و درستكار بودن ارائه كنند. اين مدارك مي‌توانند مواردي فوتوشاپ شده باشند كه شما را فريب مي‌دهد. آنها تنها منتظر اين هستند كه شما به آنها اعتماد كرده و در كنار آنها به سرمايه گذاري اليمپ تريد بپردازيد.

هميشه توجه داشته باشيد كه كارمندان واقعي اليمپ تريد فارسي به هيچ وجه با شما تماس نمي‌گيرند. آنها هيچ بحثي را در مورد حساب يا اطلاعات مالي شما شروع نمي‌كنند.

كارمندان اليمپ تريد تنها زماني با شما ارتباط برقرار مي‌كنند كه شما درخواست آن را كرده باشيد. اين يعني تنها زماني مي‌توانيد منتظر تماس از طرف بروكر اليمپ تريد باشيد كه خودتان ابتدا از تيم پشتيباني اليمپ تريد درخواست برقراري ارتباط كرده باشيد.

همينطور اگر كسي به شما اعلام كرد كه نماينده اليمپ تريد است شما بايد در ابتدا از طريق وب سايت بروكر اليمپ تريد صحت وجود آنها را از طريق ليست رسمي ارتباطات اليمپ تريد بررسي كنيد.

سواستفاده از سايت رسمي اليمپ تريد
برخي مواقع افراد سودجو از نام اليمپ تريد براي وب سايت خود استفاده مي‌كنند. در اين سايت ها معمولا سيگنال هاي اليمپ تريد را براي خريد مشاهده مي‌كنيد.

اين يعني شما براي دريافت سيگنال هاي معامله كه به شما اجازه مي‌دهد در پلتفرم اليمپ تريد سودآوري كنيد، بايد مبالغي را پرداخت كنيد. سيگنال هايي كه حتي با بررسي بروكر اليمپ تريد هيچ راهي براي اثبات موثر بودن آنها وجود ندارد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

راه ديگر كلاهبرداران اين است كه يك وب سايت كاملا مشابه با پلتفرم اليمپ تريد اصلي ايجاد مي‌كنند. به اين سايت ها حتما توجه ويژه داشته باشيد چون اگر براي معامله فاركس يا معامله CFD ها در اليمپ تريد اشتباهي وارد حسابتان در اين سايت ها شويد و رمزعبور خود را در اختيار آنها قرار دهيد، اين افراد به اطلاعات حساب شما دسترسي خواهند داشت.

البته توجه داشته باشيد كه سايت هاي مفيد آموزشي نيز وجود دارد كه از اسم اليمپ تريد در نام دامين استفاده مي‌كنند تا معامله گران علاقه‌مند به معامله در اليمپ تريد را جذب كنند و براي آنها منابع آموزشي مناسبي فراهم كنند.

 

ربات هاي معامله گر اليمپ تريد OlympTrade
ربات هاي معاملاتي براي بسياري جذابيت فراواني دارند. چون نصب كردن اين نوع نرم افزارها بر روي پلتفرم باعث مي‌شود كارتان بسيار راحت تر شود و ربات هاي اليمپ تريد مي‌توانند به جاي شما معامله كنند.

شما كافي است كه طبق اولويت هاي خودتان پارامترهايي را براي آنها تعيين كنيد و در ادامه ربات هاي معامله گر اليمپ تريد به طور خودكار براي شما معامله مي‌كنند. با اين كار زماني كه خواب هستيد نيز مي‌توانيد سودآوري كنيد!

اما اين بيش از حد رويايي به نظر مي‌رسد كه رايگان در اختيار شما باشد. در اين شرايط استفاده از انديكاتورهاي اليمپ تريد مناسب تر به نظر مي‌رسد. اگر رباتي را مشاهده كرديد كه به صورت ماه اول رايگان يا با تخفيف و قيمت كم به فروش مي‌رسد، از آن دوري كنيد. چون اگر از آن استفاده كنيد و معامله كنيد، ربات اطلاعات شخصي شما را ذخيره مي‌كند.

زماني كه كلاهبرداران به اطلاعات شما دسترسي پيدا كنند، به راحتي مي‌توانند وارد حساب شده و موجودي آن را برداشت كنند. ما پيشنهاد مي‌كنيم كه به اين نوع پيشنهادها اعتماد نكنيد.

با ربات ها معامله نكنيد مگر اينكه خودتان آن ربات را ساخته باشيد يا از منبع معتبري مانند سايت اليمپ تريد آن را تهيه كرده باشيد.

پول آسان هميشه وسوسه كننده است اما برخي مواقع بهتر است درباره اليمپ تريد به دنبال راه سخت باشيد و معامله كردن را ياد بگيريد تا اينكه سرمايه به سختي جمع‌آوري شده خود را به راحتي از دست دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

فروش استراتژي هاي سودآور اليمپ تريد
استراتژي معاملاتي اليمپ تريد فراواني وجود دارد و هيچ كدام از استراتژي ها نسبت به ديگري برتري ندارد. همه چيز به اينكه چطور از آن استراتژي اليمپ تريد استفاده مي‌كنند و آن را پياده‌سازي مي‌كنيد، بستگي دارد.

ممكن است افراد سودجويي را پيدا كنيد كه يك روش و استراتژي خاص را تحسين مي‌كنند و به شما وعده سودهاي بزرگ حتي براي معامله كريپتوكارنسي ها در اليمپ تريد مي‌دهند. حالا آنها مي‌خواهند اين روش جادويي را با شما به اشتراك بگذارند و براي اينكار شما بايد به گروه آنها ملحق شده و حق عضويت پرداخت كنيد.

پس از اينكه اين كار را انجام داديد، متوجه خواهيد شد كه آنها هيچ چيز جديدي براي ارائه به شما ندارند. متوجه مي‌شويد كه آن استراتژي از قبل به صورت رايگان در اينترنت وجود دارد.

هميشه به ياد داشته باشيد كه اغلب معامله گران موفق وقتي به يك استراتژي سودآور دست پيدا مي‌كنند،‌ آن را از بقيه مخفي نگه مي‌دارند و خود به برداشت از اليمپ تريد و بهره گيري از سودآوري ها از طريق آن استراتژي مي‌پردازند. به فروش گذاشتن چنين استراتژي هايي عقلاني به نظر نمي‌رسد.

امنيت حساب اليمپ تريد OlympTrade
براي امن نگه داشتن حساب هاي اليمپ تريد يكي از اقدامات اين است كه در هنگام باز كردن حساب از ايميل رسمي خود استفاده كنيد. بهتر است به جاي ورود با شبكه هاي اجتماعي، از ايميل اصلي خود استفاده كنيد.

همينطور بهتر است انواع معامله گران اليمپ تريد از تاييد دو مرحله‌اي اليمپ تريد براي حساب خود استفاده كنند. اين يعني در هر بار ورود به حساب خود، يك كد براي شما به تلفن همراه ارسال مي‌شود كه بايد آن را وارد كنيد. اين در صورتي كه رمز عبور شما لو برود، از حساب شما محافظت مي‌كند.

همينطور هميشه مرورگر اينترنت خود را در هنگام استفاده از پلتفرم اليمپ تريد به روز نگه داريد. در هنگام استفاده از اپليكيشن اليمپ تريد نيز بايد از آخرين نسخه آن استفاده كنيد. همينطور بهتر است آنتي ويروس هايي را بر روي كامپيوتر خود نصب كنيد تا اطمينان بيشتري به امنيت سيستم خود داشته باشيد.

اگر در هر لحظه‌اي حس كرديد كه حساب شما ممكن است در خطر باشد يا اطلاعات آن به سرقت رفته باشد، حتما آن را با پشتيباني اليمپ تريد در ميان بگذاريد تا به آن رسيدگي كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول مقابله با كلاهبرداري در اليمپ تريد
آيا اليمپ تريد كلاهبردار است؟
اليمپ تريد يك بروكر معتبر و داراي مجوز در بازارهاي معاملاتي فاركس است. بروكر معتبر اليمپ تريد تلاش بسياري كرده است تا يك پلتفرم امن را براي مشتريان خود فراهم كند. بنابراين پس از افتتاح حساب در اليمپ تريد يك تجربه امن را خواهيد داشت اما بايد در مورد كلاهبرداراني كه خود را در نقش معامله معتبر يا كارمند اليمپ تريد جا مي‌زنند،‌ احتياط كنيد.

حساب اليمپ تريد را چگونه امن نگه داريم؟
بهتر است از تاييد دو مرحله‌اي اليمپ تريد براي حساب خود استفاده كنيد. اين يعني در هر بار ورود به حساب خود، يك كد براي شما به تلفن همراه ارسال مي‌شود كه بايد آن را وارد كنيد. اين در صورتي كه رمز عبور شما لو برود، از حساب شما محافظت مي‌كند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

پشتيباني اليمپ تريد چه زماني با شما تماس مي‌گيرد؟
كارمندان اليمپ تريد تنها زماني با شما ارتباط برقرار مي‌كنند كه شما درخواست آن را كرده باشيد. اين يعني تنها زماني مي‌توانيد منتظر تماس از طرف بروكر OlympTrade باشيد كه خودتان ابتدا از تيم پشتيباني اليمپ تريد درخواست برقراري ارتباط كرده باشيد.

بهترين روش استفاده از ربات هاي اليمپ تريد چيست؟
با ربات ها معامله نكنيد مگر اينكه خودتان آن ربات را ساخته باشيد يا از منبع معتبري مانند سايت اليمپ تريد آن را تهيه كرده باشيد.

چطور با كلاهبرداري مقابله كنيم؟
هميشه به ياد داشته باشيد كه وقتي كسي از شما درخواست واريز پول كرد، اين يك سيگنال هشدار براي كلاهبرداري است. هميشه قبل از هر چيز بررسي كنيد كه طرف مقابل شما يك معامله گر واقعي و با حساب واقعي در اليمپ تريد باشد.

 


براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: سايت رسمي اليمپ تريد، معامله گران اليمپ تريد، معامله رمزارزها در اليمپ تريد، استراتژي هاي سودآور اليمپ تريد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۰:۳۴ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

انواع معامله گران اليمپ تريد Olymp Trade

????انواع معامله گران اليمپ تريد Olymp Trade????
به راحتي مي‌توان گفت كه بازار معاملاتي فاركس يا FX بزرگترين و نقدينه ترين بازار معاملاتي در دنيا به شمار مي‌آيد. اين بازار به طور مداوم معامله گران بيشتر و بيشتري را با سبك هاي معاملاتي متفاوت به خود جذب مي‌كند. پس از ثبت نام در بروكر اليمپ تريد شما بايد سبك معاملاتي خود را تعيين كنيد.

برخي از معامله گران در كابين اليمپ تريد ترجيح مي‌دهد كه فقط به سراغ ارزهايي بروند كه با آن آشنايي دارند. برخي ديگر نيز دوست دارند به آزمون و خطا با ارزهاي جديد و همينطور بازه هاي زماني مختلف بپردازند. اين در هر زمينه‌اي صحت دارد و در اينجا نيز هيچ معامله گري با معامله گر ديگر به صورت يكسان معامله نمي‌كند و هر كسي روش و ترفندهاي معاملاتي خود را در اليمپ تريد دارد.

با اين حال برخي تكنيك ها و روش هاي معاملاتي در بازار فاركس محبوبيت بالاتري دارند و با بررسي بروكر اليمپ تريد مي‌توانيد مشاهده كنيد كه كدام يك از روش ها براي شما مناسب تر است.

البته فاركس داراي محدوديت هاي خود است و نمي‌توانيد كاملا از هر جهتي آزادانه عمل كنيد و در هر زماني معامله كنيد. در واقع بازار فاركس در 5 روز هفته به صورت 24 ساعته در دسترس است اما در نشست هاي معاملاتي مختلف و همينطور ساعات متفاوت، نقدينگي و نوسان در اين بازارها تفاوت دارد و شما بايد با هوشياري تصميم به معامله در بروكر اليمپ تريد ايران بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

علاوه بر اينكه نمي‌توانيد در آخرهفته ها به باز كردن معامله بپردازيد، همينطور بايد به هزينه هاي شبانه و سواپ نيز توجه كنيد. اگر معامله خود را قبل از بسته شدن بازار نبنديد، مشمول هزينه شبانه يا سواپ اليمپ تريد خواهيد شد.

در زير به انواع معامله گران بروكر اليمپ تريد و روش هاي معاملاتي مختلف مي‌پردازيم كه در بروكر OlympTrade محبوبيت بالايي دارد و بهتر است در هنگام ورود به دنياي معاملات اليمپ تريد يكي از اين موارد را دنبال كنيد.

????انواع سبك هاي معاملاتي
خصوصيات معامله گران
????معاملات روزانه Day Trading
باز كردن و بستن معامله در همان روز
????معاملات پوزيشن Position
معامله بلندمدت از هفته‌ها تا سالها
⚡معاملات اسكالپينگ Scalping
سودآوري از معاملات دقيقه‌اي و ثانيه‌اي
????معاملات سوئينگ Swing
معامله از چند روز تا چند هفته
????معامله مبتني بر اخبار اقتصادي
معامله مبتني بر عناصر فاندامنتال
معاملات روزانه بروكر اليمپ تريد
معامله‌ گران روزانه در بازه زماني داخل يك روز، معامله‌ هاي مكرري انجام مي‌دهند. در واقع معامله‌ گران روزانه تمام معاملات خود را قبل از پايان روز مي‌بندند. اين يعني معامله‌ گران حتي در هنگام معامله رمزارزها در بروكر اليمپ تريد توسط اخبار منفي كه در خارج از ساعات باز بودن بازار منتشر مي‌شوند، تحت تاثير قرار نخواهند گرفت.

زماني كه يك معامله ‌گر روزانه معامله‌اي را براي سرمايه ‌گذاري و سودآوري از حركات قيمتي در همان روز در حساب اليمپ تريد ثبت مي‌كند و به دنبال نگه داشتن معامله براي روز بعد نيست،‌ به آن معامله روزانه گفته مي‌شود.

اگر يك معامله ‌گر به خريد نماد معاملاتي EUR/USD در يك روز بپردازد، بايد در همان روز معامله را ببندد تا يك معامله روزانه اليمپ تريد تلقي شود. درك اين مفهوم مهم است زيرا طبق سازمان تنظيم مقررات صنعت مالي، اگر شما بيش از 3 معامله روزانه در يك دوره‌ 5 روزه ثبت كنيد، حساب‌ شما به عنوان يك معامله ‌گر روزانه الگو شناخته مي‌شود.

بر اين اساس و طبق قوانين، شما بايد حداقل 25 هزار دلار را در حساب خود داشته باشيد يا به واريز به حساب اليمپ تريد بپردازيد تا قادر به ادامه معاملات باشيد. معامله روزانه ذاتا ريسكي است و نيازمند اين است كه شما داراي مهارت ‌هاي عالي معاملاتي و مديريت ريسك باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

اكثر معامله‌ گران روزانه از اهرم يا لوريج اليمپ تريد در حساب ‌هاي مارجين بهره مي‌گيرند تا از معاملات بزرگتري كه پتانسيل سودآوري بيشتري دارند، استفاده كنند. جنبه‌ منفي اهرم اين است كه شما همينطور ممكن است به مقدار بيشتري از حالت عادي ضرر كنيد و در نتيجه به بروكر خود مبالغ بالايي را بدهكار شويد.

به همين دليل است كه به حداقل رساندن ريسك، مديريت ريسك اليمپ تريد و درك كامل نحوه معامله قبل از به كار گرفتن اهرم و معاملات بزرگ، اهميت زيادي دارد.

 

معامله گر پوزيشن اليمپ تريد OlympTrade
معامله‌ گران پوزيشن براي مدت زمان بيشتري از چند هفته تا چند سال، معاملات خود را باز نگه مي‌دارند.

براي سبكي كه داراي بلندترين دوره‌ معاملاتي در بين سبك‌ هاي معاملاتي است، معامله‌ گران پوزيشن علاقه‌ كمتري استراتژي هاي اليمپ تريد مبتني بر تغييرات قيمتي كوتاه‌ مدت نماد دارند. در واقع معامله گران اين سبك معمولا بسياري از نوسان هاي قيمتي كوچك بازار را ناديده مي‌گيرند.

به عنوان يك معامله‌ گر پوزيشن، بايد صبر لازم را داشته باشيد تا سرمايه‌ خود را براي مدت طولاني در معامله قرار دهيد. بدين ترتيب معامله گران پوزيشن بيشتر از عناصر تحليل تكنيكال اليمپ تريد به عناصر تحليل فاندامنتال و اخبار اقتصادي توجه مي‌كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

مشكلي كه ممكن است اين نوع معامله گران با آن روبه‌رو شوند زمان بستن معامله است. معامله گران روزانه در پلتفرم اليمپ تريد مي‌دانند كه بايد قبل از بسته شدن بازار در آن روز معامله خود را ببندند. اما معامله گران پوزيشن چنين محدوديتي ندارند و بايد يك تصميم مهم در اين شرايط بگيرند.

برخلاف معامله گران روزانه، اخبار اقتصادي تاثير بيشتري بر روي بازار و سوداوري در اليمپ تريد در اين حالت خواهد داشت. معامله گران پوزيشن اليمپ تريد به تصوير كلي بازار توجه مي‌كنند تا بتوانند حركات قيمتي آينده را پيش‌ بيني كنند.

معامله گران و سرمايه گذاران پوزيشن از تحليل تكنيكال و همينطور فاندامنتال در اپليكيشن اليمپ تريد كمك مي‌گيرند و الگوهاي كندل چارتي را مورد بررسي قرار مي‌دهد تا بتوانند تغييرات قيمتي را بهتر پيش بيني كنند.

معامله گر اسكالپ | اسكالپينگ اليمپ تريد
استراتژي اليمپ تريد اسكالپينگ Scalping يك سيستم معاملاتي ساده است كه بر روي اهداف بسيار نزديك، توقف ضرر به شدت كم و بسياري از معاملات باز و بسته شده در يك مدت كوتاه، تمركز دارد.

به طور كلي اسكالپينگ براي همه‌ معامله ‌گران مناسب نيست و بايد شرايط آن را داشته باشيد. با تغيير قيمت جفت ‌ارزها در بازار اليمپ تريد، اسكالپر هاي فاركس بر اساس تغييرات كوچك به خريد و فروش مي‌پردازند.

اسكالپرها به دنبال سودآوري‌ هاي كوچك در تراكنش ‌هاي بسيار در طول روز و برداشت از حساب اليمپ تريد در انتهاي روز هستند. تفاوت معامله‌ گران و اسكالپر ها اين است كه معامله ‌گران به دنبال سودآوري‌ هاي بزرگتر هستند و بيشتر در بازار حضور دارند.

اين در حالي است كه اسكالپر ها به سرعت يك معامله با سود جزئي انجام داده و سراغ معامله بعدي مي‌روند. از آنجايي كه اين نوع تحليل به معاملات كوتاه مدت مربوط مي‌شود، بهترين و آسان‌ ترين نوع چارت مي‌تواند چارت ميله‌اي و كندل استيك‌ ها در اليمپ تريد فارسي باشد.

اين به معامله‌ گران اجازه مي‌دهد كه از كندل‌ ها و ميله‌ ها در بازه‌ هاي زماني بسيار كوتاه بهره بگيرند. معامله‌ گران اسكالپر همينطور ممكن است از تحليل تكنيكال در حساب واقعي اليمپ تريد استفاده كنند تا درك بهتري از اينكه بازار به چه سمتي در حال حركت است، به دست آورند.

براي معامله ‌هاي كوتاه مدت انديكاتورهاي اليمپ تريد مانند ميانگين متحرك ‌ها، RSI، پارابوليك SAR و اسيلاتور تصادفي مي‌توانند مورد استفاده قرار بگيرند. اين انديكاتورها اين امكان را دارند كه نقاط احتمالي ورودي و خروجي از معامله را در بازه‌ هاي زماني مشخص پيدا كنيد و همينطور از جهت ترند معاملاتي غالب در بازار اطلاع پيدا كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

معامله سوئينگ Swing در اليمپ تريد
معامله‌ گران سوئينگ Swing معمولا بيشتر از يك روز معاملات خود را باز نگه مي‌دارند و اين مي‌تواند تا چند هفته به طول انجامد. در طول اين بازه زماني كوتاه، معامله‌ گران سوئينگ معمولا ترفندهاي اليمپ تريد براي تحليل تكنيكال را بيشتر از تحليل فاندامنتال جدي مي‌گيرند. با اين حال آنها بايد هنوز هم به اخبار و عناصر بنيادي توجه داشته باشند.

معاملات سوئينگ به طور كلي به عنوان روش معاملاتي كوتاه‌ مدتي كه بيشتر از يك روز و كمتر از يك ماه به طول مي‌انجامد، تعريف شده است. در حالي كه معامله ‌گران روزانه معمولا سعي مي‌كنند بخشي از يك حركت بزرگ در بازار را به نفع خود استفاده كنند اما معامله ‌گران سوئينگ حتي در هنگام معامله CFD در اليمپ تريد سعي مي‌كنند از كل حركت صعودي يا نزولي، بهره بگيرند.

معاملات سوئينگ به چندين نوع مختلف اجرا مي‌شود، برخي از الگو هاي چارتي كلاسيك مانند سر و شانه و ديگران از احساسات كوتاه مدت بازار و همينطور رويكرد كمي استفاده مي‌كنند. امتحان كردن اين موارد در حساب تمريني اليمپ تريد پيشنهاد مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

نكته مثبت اين نوع معامله اين است كه معامله ‌گران سوئيگ در اليمپ تريد مي‌توانند در زمان كمتري، تقريبا همان سودآوري معامله ‌گران روزانه را به دست بياورند. با بررسي بروكر اليمپ تريد و كسب اطلاعات درباره اليمپ تريد متوجه خواهيد شد، از آنجايي كه معاملات سوئينگ چندين روز به طول مي‌انجامد، برخلاف معامله‌ گران روزانه، نيازي نيست كه تمام مدت پشت صفحه نمايش باشيد و وقت زيادي به آن اختصاص دهيد.

همينطور در نتيجه‌ وقت‌گذراني كمتر در بازارهاي معاملاتي، معامله‌ گران سوئينگ اليمپ تريد احتمال كمتري دارند كه در دام بيش از حد معامله كردن بيافتند.

با گذراندن گام هاي معرفي بروكر اليمپ تريد و آشنايي كامل با آن، آگاه خواهيد بود كه معامله ‌گران سوئينگ نسبت به معامله‌ گران روزانه همينطور هزينه‌ها، كميسيون‌ها و Slippage كمتري پرداخت مي‌كنند. همينطور اين هزينه‌ ها تاثير كمتري بر روي معاملات آنها دارد زيرا سودهاي معامله ‌گران سوئينگ در هر معامله بسيار بيشتر از معامله ‌گران روزانه است.

معامله با اخبار اقتصادي فاندامنتال اليمپ تريد
معامله‌ گراني كه بر اساس اخبار و رويدادها معامله مي‌كنند، به سيگنال هاي اليمپ تريد در تحليل فاندامنتال بيشتر از تحليل تكنيكال علاقه‌ مند هستند و بر اساس رويدادها و اخبار اقتصادي تصميم ‌گيري مي‌كنند. اين نوع معامله‌ گران به دنبال شناسايي تغييرات قيمتي ايجاد شده به دليل رويدادهاي اقتصادي، انتشار داده‌ هاي خاص مانند GDP، آمار بيكاري و انتخابات، هستند.

مانند هر نوع ديگري از دارايي، معامله بر اساس اخبار اليمپ تريد مي‌تواند قبل و بعد از انتشار اخبار بزرگ اقتصادي و رويدادها، به شدت فعال‌تر شود. با اين حال، بين انواع اخبار تفاوت ‌هاي قابل توجهي وجود دارد كه بر روي ارزها و نمادهاي معاملاتي مختلف تاثير مي‌گذارد.

يكي از نكات مهم آموزش معامله گران تازه كار اين است كه بازارهاي فاركس تمايل دارند كه به اخبار بزرگ و كلان اقتصادي واكنش نشان دهند مانند تحولاتي كه بر روي اقتصاد به صورت كلي تاثير مي‌گذارد. عموما معامله‌ گران فاركس به اخبار اقتصادي براي ارزيابي تاثير آن بر روي نرخ بهره و سياست‌هاي پولي، توجه مي‌كنند.

اخباري كه به مربوط به احساسات بازار است مي‌تواند بر روي ارزها در سايت رسمي اليمپ تريد و مخصوصا آنهايي كه در واقع به پوشش ريسك مشهور هستند، تاثير دارد. مانند طلا، نقره، دلار آمريكا، ين ژاپن و فرانك سوئيس.

براي كسب درآمد از اليمپ تريد بايد بدانيد كه اين ارزها معمولا در زمان‌هاي آشفتگي و نوسان مبالغ بسياري را به خود جذب مي‌كنند و در زمان ثبات بازار، كاهش پيدا مي‌كنند. اخباري كه مي‌تواند بر روي معاملات همراه با ريسك و بدون ريسك تاثير بگذرند شامل بازده بازار سهام و نوسان، آشفتگي سياسي، انتخابات، مذاكرات و قراردادهاي مهم و غيره مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول انواع معامله گران اليمپ تريد
بهترين سبك معاملاتي اليمپ تريد كدام است؟
به عنوان يك معامله گر كه به تازگي به افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد پرداخته‌ايد،‌ بايد انواع سبك ها را در حساب دمو اليمپ تريد امتحان كنيد تا به بهترين گزينه براي سودآوري در اين بروكر دست پيدا كنيد. در واقع هيچ سبكي براي همه بهترين نيست.

اسكالپينگ در اليمپ تريد چيست؟
استراتژي اليمپ تريد اسكالپينگ Scalping يك سيستم معاملاتي ساده است كه بر روي اهداف بسيار نزديك، توقف ضرر به شدت كم و بسياري از معاملات باز و بسته شده در يك مدت كوتاه، تمركز دارد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام  با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

اخبار اقتصادي چه تاثيري در معاملات اليمپ تريد دارند؟
بازارهاي فاركس تمايل دارند كه به اخبار بزرگ و كلان اقتصادي واكنش نشان دهند مانند تحولاتي كه بر روي اقتصاد به صورت كلي تاثير مي‌گذارد. عموما معامله‌ گران فاركس به اخبار اقتصادي براي ارزيابي تاثير آن بر روي نرخ بهره و سياست ‌هاي پولي، توجه مي‌كنند.

معامله به سبك پوزيشن چيست؟
معامله‌ گران پوزيشن براي مدت زمان بيشتري از چند هفته تا چند سال، معاملات خود را باز نگه مي‌دارند. براي سبكي كه داراي بلندترين دوره‌ معاملاتي در بين سبك‌ هاي معاملاتي است، معامله‌ گران پوزيشن علاقه‌ كمتري به تغييرات قيمتي كوتاه‌ مدت نماد دارند حتي در هنگام معامله كاريپتوكارنسي در اليمپ تريد.

تفاوت معامله سوئينگ و روزانه چيست؟
معاملات سوئينگ به طور كلي به عنوان روش معاملاتي كوتاه‌ مدتي كه بيشتر از يك روز و كمتر از يك ماه به طول مي‌انجامد، تعريف شده است. در حالي كه معامله ‌گران روزانه معمولا سعي مي‌كنند بخشي از يك حركت بزرگ در بازار را به نفع خود استفاده كنند و بيشتر به مديريت ريسك اليمپ تريد به صورت كوتاه مدت بپردازند، اما معامله ‌گران سوئينگ سعي مي‌كنند از كل حركت صعودي يا نزولي، بهره بگيرند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: Swing در اليمپ تريد، اسكالپينگ اليمپ تريد، ثبت نام در بروكر اليمپ تريد، اليمپ تريد در ايران، معاملات در بروكراليمپ تريد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۵:۱۳ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

انواع معامله گران اليمپ تريد Olymp Trade

????انواع معامله گران اليمپ تريد Olymp Trade????
به راحتي مي‌توان گفت كه بازار معاملاتي فاركس يا FX بزرگترين و نقدينه ترين بازار معاملاتي در دنيا به شمار مي‌آيد. اين بازار به طور مداوم معامله گران بيشتر و بيشتري را با سبك هاي معاملاتي متفاوت به خود جذب مي‌كند. پس از ثبت نام در بروكر اليمپ تريد شما بايد سبك معاملاتي خود را تعيين كنيد.

برخي از معامله گران در كابين اليمپ تريد ترجيح مي‌دهد كه فقط به سراغ ارزهايي بروند كه با آن آشنايي دارند. برخي ديگر نيز دوست دارند به آزمون و خطا با ارزهاي جديد و همينطور بازه هاي زماني مختلف بپردازند. اين در هر زمينه‌اي صحت دارد و در اينجا نيز هيچ معامله گري با معامله گر ديگر به صورت يكسان معامله نمي‌كند و هر كسي روش و ترفندهاي معاملاتي خود را در اليمپ تريد دارد.

با اين حال برخي تكنيك ها و روش هاي معاملاتي در بازار فاركس محبوبيت بالاتري دارند و با بررسي بروكر اليمپ تريد مي‌توانيد مشاهده كنيد كه كدام يك از روش ها براي شما مناسب تر است.

البته فاركس داراي محدوديت هاي خود است و نمي‌توانيد كاملا از هر جهتي آزادانه عمل كنيد و در هر زماني معامله كنيد. در واقع بازار فاركس در 5 روز هفته به صورت 24 ساعته در دسترس است اما در نشست هاي معاملاتي مختلف و همينطور ساعات متفاوت، نقدينگي و نوسان در اين بازارها تفاوت دارد و شما بايد با هوشياري تصميم به معامله در بروكر اليمپ تريد ايران بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

علاوه بر اينكه نمي‌توانيد در آخرهفته ها به باز كردن معامله بپردازيد، همينطور بايد به هزينه هاي شبانه و سواپ نيز توجه كنيد. اگر معامله خود را قبل از بسته شدن بازار نبنديد، مشمول هزينه شبانه يا سواپ اليمپ تريد خواهيد شد.

در زير به انواع معامله گران بروكر اليمپ تريد و روش هاي معاملاتي مختلف مي‌پردازيم كه در بروكر OlympTrade محبوبيت بالايي دارد و بهتر است در هنگام ورود به دنياي معاملات اليمپ تريد يكي از اين موارد را دنبال كنيد.

????انواع سبك هاي معاملاتي
خصوصيات معامله گران
????معاملات روزانه Day Trading
باز كردن و بستن معامله در همان روز
????معاملات پوزيشن Position
معامله بلندمدت از هفته‌ها تا سالها
⚡معاملات اسكالپينگ Scalping
سودآوري از معاملات دقيقه‌اي و ثانيه‌اي
????معاملات سوئينگ Swing
معامله از چند روز تا چند هفته
????معامله مبتني بر اخبار اقتصادي
معامله مبتني بر عناصر فاندامنتال
معاملات روزانه بروكر اليمپ تريد
معامله‌ گران روزانه در بازه زماني داخل يك روز، معامله‌ هاي مكرري انجام مي‌دهند. در واقع معامله‌ گران روزانه تمام معاملات خود را قبل از پايان روز مي‌بندند. اين يعني معامله‌ گران حتي در هنگام معامله رمزارزها در بروكر اليمپ تريد توسط اخبار منفي كه در خارج از ساعات باز بودن بازار منتشر مي‌شوند، تحت تاثير قرار نخواهند گرفت.

زماني كه يك معامله ‌گر روزانه معامله‌اي را براي سرمايه ‌گذاري و سودآوري از حركات قيمتي در همان روز در حساب اليمپ تريد ثبت مي‌كند و به دنبال نگه داشتن معامله براي روز بعد نيست،‌ به آن معامله روزانه گفته مي‌شود.

اگر يك معامله ‌گر به خريد نماد معاملاتي EUR/USD در يك روز بپردازد، بايد در همان روز معامله را ببندد تا يك معامله روزانه اليمپ تريد تلقي شود. درك اين مفهوم مهم است زيرا طبق سازمان تنظيم مقررات صنعت مالي، اگر شما بيش از 3 معامله روزانه در يك دوره‌ 5 روزه ثبت كنيد، حساب‌ شما به عنوان يك معامله ‌گر روزانه الگو شناخته مي‌شود.

بر اين اساس و طبق قوانين، شما بايد حداقل 25 هزار دلار را در حساب خود داشته باشيد يا به واريز به حساب اليمپ تريد بپردازيد تا قادر به ادامه معاملات باشيد. معامله روزانه ذاتا ريسكي است و نيازمند اين است كه شما داراي مهارت ‌هاي عالي معاملاتي و مديريت ريسك باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

اكثر معامله‌ گران روزانه از اهرم يا لوريج اليمپ تريد در حساب ‌هاي مارجين بهره مي‌گيرند تا از معاملات بزرگتري كه پتانسيل سودآوري بيشتري دارند، استفاده كنند. جنبه‌ منفي اهرم اين است كه شما همينطور ممكن است به مقدار بيشتري از حالت عادي ضرر كنيد و در نتيجه به بروكر خود مبالغ بالايي را بدهكار شويد.

به همين دليل است كه به حداقل رساندن ريسك، مديريت ريسك اليمپ تريد و درك كامل نحوه معامله قبل از به كار گرفتن اهرم و معاملات بزرگ، اهميت زيادي دارد.

 

معامله گر پوزيشن اليمپ تريد OlympTrade
معامله‌ گران پوزيشن براي مدت زمان بيشتري از چند هفته تا چند سال، معاملات خود را باز نگه مي‌دارند.

براي سبكي كه داراي بلندترين دوره‌ معاملاتي در بين سبك‌ هاي معاملاتي است، معامله‌ گران پوزيشن علاقه‌ كمتري استراتژي هاي اليمپ تريد مبتني بر تغييرات قيمتي كوتاه‌ مدت نماد دارند. در واقع معامله گران اين سبك معمولا بسياري از نوسان هاي قيمتي كوچك بازار را ناديده مي‌گيرند.

به عنوان يك معامله‌ گر پوزيشن، بايد صبر لازم را داشته باشيد تا سرمايه‌ خود را براي مدت طولاني در معامله قرار دهيد. بدين ترتيب معامله گران پوزيشن بيشتر از عناصر تحليل تكنيكال اليمپ تريد به عناصر تحليل فاندامنتال و اخبار اقتصادي توجه مي‌كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

مشكلي كه ممكن است اين نوع معامله گران با آن روبه‌رو شوند زمان بستن معامله است. معامله گران روزانه در پلتفرم اليمپ تريد مي‌دانند كه بايد قبل از بسته شدن بازار در آن روز معامله خود را ببندند. اما معامله گران پوزيشن چنين محدوديتي ندارند و بايد يك تصميم مهم در اين شرايط بگيرند.

برخلاف معامله گران روزانه، اخبار اقتصادي تاثير بيشتري بر روي بازار و سوداوري در اليمپ تريد در اين حالت خواهد داشت. معامله گران پوزيشن اليمپ تريد به تصوير كلي بازار توجه مي‌كنند تا بتوانند حركات قيمتي آينده را پيش‌ بيني كنند.

معامله گران و سرمايه گذاران پوزيشن از تحليل تكنيكال و همينطور فاندامنتال در اپليكيشن اليمپ تريد كمك مي‌گيرند و الگوهاي كندل چارتي را مورد بررسي قرار مي‌دهد تا بتوانند تغييرات قيمتي را بهتر پيش بيني كنند.

معامله گر اسكالپ | اسكالپينگ اليمپ تريد
استراتژي اليمپ تريد اسكالپينگ Scalping يك سيستم معاملاتي ساده است كه بر روي اهداف بسيار نزديك، توقف ضرر به شدت كم و بسياري از معاملات باز و بسته شده در يك مدت كوتاه، تمركز دارد.

به طور كلي اسكالپينگ براي همه‌ معامله ‌گران مناسب نيست و بايد شرايط آن را داشته باشيد. با تغيير قيمت جفت ‌ارزها در بازار اليمپ تريد، اسكالپر هاي فاركس بر اساس تغييرات كوچك به خريد و فروش مي‌پردازند.

اسكالپرها به دنبال سودآوري‌ هاي كوچك در تراكنش ‌هاي بسيار در طول روز و برداشت از حساب اليمپ تريد در انتهاي روز هستند. تفاوت معامله‌ گران و اسكالپر ها اين است كه معامله ‌گران به دنبال سودآوري‌ هاي بزرگتر هستند و بيشتر در بازار حضور دارند.

اين در حالي است كه اسكالپر ها به سرعت يك معامله با سود جزئي انجام داده و سراغ معامله بعدي مي‌روند. از آنجايي كه اين نوع تحليل به معاملات كوتاه مدت مربوط مي‌شود، بهترين و آسان‌ ترين نوع چارت مي‌تواند چارت ميله‌اي و كندل استيك‌ ها در اليمپ تريد فارسي باشد.

اين به معامله‌ گران اجازه مي‌دهد كه از كندل‌ ها و ميله‌ ها در بازه‌ هاي زماني بسيار كوتاه بهره بگيرند. معامله‌ گران اسكالپر همينطور ممكن است از تحليل تكنيكال در حساب واقعي اليمپ تريد استفاده كنند تا درك بهتري از اينكه بازار به چه سمتي در حال حركت است، به دست آورند.

براي معامله ‌هاي كوتاه مدت انديكاتورهاي اليمپ تريد مانند ميانگين متحرك ‌ها، RSI، پارابوليك SAR و اسيلاتور تصادفي مي‌توانند مورد استفاده قرار بگيرند. اين انديكاتورها اين امكان را دارند كه نقاط احتمالي ورودي و خروجي از معامله را در بازه‌ هاي زماني مشخص پيدا كنيد و همينطور از جهت ترند معاملاتي غالب در بازار اطلاع پيدا كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

معامله سوئينگ Swing در اليمپ تريد
معامله‌ گران سوئينگ Swing معمولا بيشتر از يك روز معاملات خود را باز نگه مي‌دارند و اين مي‌تواند تا چند هفته به طول انجامد. در طول اين بازه زماني كوتاه، معامله‌ گران سوئينگ معمولا ترفندهاي اليمپ تريد براي تحليل تكنيكال را بيشتر از تحليل فاندامنتال جدي مي‌گيرند. با اين حال آنها بايد هنوز هم به اخبار و عناصر بنيادي توجه داشته باشند.

معاملات سوئينگ به طور كلي به عنوان روش معاملاتي كوتاه‌ مدتي كه بيشتر از يك روز و كمتر از يك ماه به طول مي‌انجامد، تعريف شده است. در حالي كه معامله ‌گران روزانه معمولا سعي مي‌كنند بخشي از يك حركت بزرگ در بازار را به نفع خود استفاده كنند اما معامله ‌گران سوئينگ حتي در هنگام معامله CFD در اليمپ تريد سعي مي‌كنند از كل حركت صعودي يا نزولي، بهره بگيرند.

معاملات سوئينگ به چندين نوع مختلف اجرا مي‌شود، برخي از الگو هاي چارتي كلاسيك مانند سر و شانه و ديگران از احساسات كوتاه مدت بازار و همينطور رويكرد كمي استفاده مي‌كنند. امتحان كردن اين موارد در حساب تمريني اليمپ تريد پيشنهاد مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

نكته مثبت اين نوع معامله اين است كه معامله ‌گران سوئيگ در اليمپ تريد مي‌توانند در زمان كمتري، تقريبا همان سودآوري معامله ‌گران روزانه را به دست بياورند. با بررسي بروكر اليمپ تريد و كسب اطلاعات درباره اليمپ تريد متوجه خواهيد شد، از آنجايي كه معاملات سوئينگ چندين روز به طول مي‌انجامد، برخلاف معامله‌ گران روزانه، نيازي نيست كه تمام مدت پشت صفحه نمايش باشيد و وقت زيادي به آن اختصاص دهيد.

همينطور در نتيجه‌ وقت‌گذراني كمتر در بازارهاي معاملاتي، معامله‌ گران سوئينگ اليمپ تريد احتمال كمتري دارند كه در دام بيش از حد معامله كردن بيافتند.

با گذراندن گام هاي معرفي بروكر اليمپ تريد و آشنايي كامل با آن، آگاه خواهيد بود كه معامله ‌گران سوئينگ نسبت به معامله‌ گران روزانه همينطور هزينه‌ها، كميسيون‌ها و Slippage كمتري پرداخت مي‌كنند. همينطور اين هزينه‌ ها تاثير كمتري بر روي معاملات آنها دارد زيرا سودهاي معامله ‌گران سوئينگ در هر معامله بسيار بيشتر از معامله ‌گران روزانه است.

معامله با اخبار اقتصادي فاندامنتال اليمپ تريد
معامله‌ گراني كه بر اساس اخبار و رويدادها معامله مي‌كنند، به سيگنال هاي اليمپ تريد در تحليل فاندامنتال بيشتر از تحليل تكنيكال علاقه‌ مند هستند و بر اساس رويدادها و اخبار اقتصادي تصميم ‌گيري مي‌كنند. اين نوع معامله‌ گران به دنبال شناسايي تغييرات قيمتي ايجاد شده به دليل رويدادهاي اقتصادي، انتشار داده‌ هاي خاص مانند GDP، آمار بيكاري و انتخابات، هستند.

مانند هر نوع ديگري از دارايي، معامله بر اساس اخبار اليمپ تريد مي‌تواند قبل و بعد از انتشار اخبار بزرگ اقتصادي و رويدادها، به شدت فعال‌تر شود. با اين حال، بين انواع اخبار تفاوت ‌هاي قابل توجهي وجود دارد كه بر روي ارزها و نمادهاي معاملاتي مختلف تاثير مي‌گذارد.

يكي از نكات مهم آموزش معامله گران تازه كار اين است كه بازارهاي فاركس تمايل دارند كه به اخبار بزرگ و كلان اقتصادي واكنش نشان دهند مانند تحولاتي كه بر روي اقتصاد به صورت كلي تاثير مي‌گذارد. عموما معامله‌ گران فاركس به اخبار اقتصادي براي ارزيابي تاثير آن بر روي نرخ بهره و سياست‌هاي پولي، توجه مي‌كنند.

اخباري كه به مربوط به احساسات بازار است مي‌تواند بر روي ارزها در سايت رسمي اليمپ تريد و مخصوصا آنهايي كه در واقع به پوشش ريسك مشهور هستند، تاثير دارد. مانند طلا، نقره، دلار آمريكا، ين ژاپن و فرانك سوئيس.

براي كسب درآمد از اليمپ تريد بايد بدانيد كه اين ارزها معمولا در زمان‌هاي آشفتگي و نوسان مبالغ بسياري را به خود جذب مي‌كنند و در زمان ثبات بازار، كاهش پيدا مي‌كنند. اخباري كه مي‌تواند بر روي معاملات همراه با ريسك و بدون ريسك تاثير بگذرند شامل بازده بازار سهام و نوسان، آشفتگي سياسي، انتخابات، مذاكرات و قراردادهاي مهم و غيره مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول انواع معامله گران اليمپ تريد
بهترين سبك معاملاتي اليمپ تريد كدام است؟
به عنوان يك معامله گر كه به تازگي به افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد پرداخته‌ايد،‌ بايد انواع سبك ها را در حساب دمو اليمپ تريد امتحان كنيد تا به بهترين گزينه براي سودآوري در اين بروكر دست پيدا كنيد. در واقع هيچ سبكي براي همه بهترين نيست.

اسكالپينگ در اليمپ تريد چيست؟
استراتژي اليمپ تريد اسكالپينگ Scalping يك سيستم معاملاتي ساده است كه بر روي اهداف بسيار نزديك، توقف ضرر به شدت كم و بسياري از معاملات باز و بسته شده در يك مدت كوتاه، تمركز دارد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام  با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

اخبار اقتصادي چه تاثيري در معاملات اليمپ تريد دارند؟
بازارهاي فاركس تمايل دارند كه به اخبار بزرگ و كلان اقتصادي واكنش نشان دهند مانند تحولاتي كه بر روي اقتصاد به صورت كلي تاثير مي‌گذارد. عموما معامله‌ گران فاركس به اخبار اقتصادي براي ارزيابي تاثير آن بر روي نرخ بهره و سياست ‌هاي پولي، توجه مي‌كنند.

معامله به سبك پوزيشن چيست؟
معامله‌ گران پوزيشن براي مدت زمان بيشتري از چند هفته تا چند سال، معاملات خود را باز نگه مي‌دارند. براي سبكي كه داراي بلندترين دوره‌ معاملاتي در بين سبك‌ هاي معاملاتي است، معامله‌ گران پوزيشن علاقه‌ كمتري به تغييرات قيمتي كوتاه‌ مدت نماد دارند حتي در هنگام معامله كاريپتوكارنسي در اليمپ تريد.

تفاوت معامله سوئينگ و روزانه چيست؟
معاملات سوئينگ به طور كلي به عنوان روش معاملاتي كوتاه‌ مدتي كه بيشتر از يك روز و كمتر از يك ماه به طول مي‌انجامد، تعريف شده است. در حالي كه معامله ‌گران روزانه معمولا سعي مي‌كنند بخشي از يك حركت بزرگ در بازار را به نفع خود استفاده كنند و بيشتر به مديريت ريسك اليمپ تريد به صورت كوتاه مدت بپردازند، اما معامله ‌گران سوئينگ سعي مي‌كنند از كل حركت صعودي يا نزولي، بهره بگيرند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: Swing در اليمپ تريد، اسكالپينگ اليمپ تريد، ثبت نام در بروكر اليمپ تريد، اليمپ تريد در ايران، معاملات در بروكراليمپ تريد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۳:۳۶ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

كپي معاملات در بروكر آلپاري Alpari

????كپي معاملات در بروكر آلپاري Alpari????
اگر به دنبال راهي براي سرمايه گذاري و كسب سود از دانش ديگر معامله گران هستيد، هميشه در سايت رسمي بروكر آلپاري امكان كپي معاملات در دسترس شما وجود دارد. كپي معاملات و تراكنش ها در بازار معاملاتي فاركس در واقع نوعي از همكاري است كه به هر دو طرف سود مي‌رساند.

در هنگام كپي كردن معاملات در بروكر معتبر آلپاري، معامله گر يا سرمايه گذار سيگنال هاي معاملاتي قابل اطميناني از طرف مدير استراتژي يا در واقع معامله گري كه از آن كپي صورت گرفته، دريافت مي‌كند و در عوض مدير استراتژي سهم خود را از سود دريافت كرده يا اينكه پرداختي خود را به صورت يك نرخ ثابت دريافت مي‌كند.

در صنعت معاملات فاركس، بسياري از بروكرهاي بزرگ و كوچك امكان كپي كردن معامله گران برتر را فراهم مي‌كنند و بروكر آلپاري فارسي نيز از اين قائده مستثني نيست.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

كپي تريدينگ در آلپاري چيست؟
با بهره گيري از طرح كپي تريدينگ شما مي‌توانيد در كابين بروكر آلپاري مديران استراتژي را انتخاب كرده، فعاليت هاي آنها را دنبال كرده و به طور اتوماتيك معاملات آنها را كپي كنيد.

يك نكته مهم و بسيار جذاب در مورد معاملات كپي آلپاري اين است كه تنها وقتي با كپي كردن به معامله موفقيتي دست پيدا كنيد نيازمند به پرداخت هزينه كميسيون هستيد.

قابليت معاملاتي كپي Copy Trading در بروكر آلپاري كه با نام سيگنال هاي معاملاتي Trading Signals در اختيار مشتريان قرار گرفته است، يكي از امكانات ويژه‌اي است كه به بسياري از سرمايه گذاران مي‌تواند كمك كند به راحتي سودآوري كنند.

در واقع با استفاده از سيگنال هاي بروكر آلپاري كه از طرف ديگر معامله گران كه در اينجا به آنها فراهم كننده سيگنال گفته مي‌شود ارائه مي‌شود، سرمايه‌ گذاران مي‌توانند معاملات را كپي كرده و از استراتژي ديگران بهره بگيرند.

در اين برنامه معامله گراني كه سيگنال را براي ديگر معامله گران در دسترس قرار مي‌دهند مي‌توانند از سودآوري اضافه‌اي بهره مند شوند.

مقدمات كپي معامله آلپاري Alpari
كپي معامله در بروكر آلپاري به پيش نيازهايي وابسته است كه قبل از آغاز كپي كردن بايد آنها را انجام دهيد. به منظور شروع به استفاده از قابليت كپي معاملات در بروكر آلپاري، بايد چند گام مهم را در وب سايت اين بروكر دنبال كنيد.

در ابتدا شما بايد در يك حساب بروكر آلپاري ثبت نام كرده يا اينكه اگر قبلا اقدام كرده‌ايد، صرفا به حساب معاملاتي خود وارد شويد.

در قدم بعدي، شما بايد مدير استراتژي مناسب را براي خود انتخاب كنيد. انتخابي كه بايد طبق نيازها و اولويت هاي شما باشد و با سبك معاملاتي شما در آلپاري ايران مطابقت داشته باشد.

پس از اين گام، نياز داريد كه حساب معاملاتي خود را تاييد يا احراز هويت كنيد تا بتوانيد به طور امن به معامله بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

در نهايت آخرين گام به واريز حداقل 100 دلار وجه به حساب معاملاتي آلپاري مربوط مي‌شود. پس از آن به راحتي مي‌توانيد به كپي معاملات پرداخته و صبر كنيد تا مدير استراتژي با سرمايه شما برايتان سودآوري كند.

در بروكر آلپاري به منظور استفاده از امكانات كپي تريدينگ آلپاري شما بايد از پلتفرم معاملاتي متاتريدر 4 بهره بگيريد. حداكثر اهرم يا لوريجي كه در بروكر آلپاري در دسترس مشتريان قرار دارد 1 به 1000 است و حداقل اهرم 1:25 است. بسته به جفت ارزهاي معاملاتي و شرايط خود مي‌تواند گزينه مناسب را براي خود انتخاب كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه با بررسي بروكر آلپاري متوجه خواهيد شد كه در بروكر معاملاتي آلپاري دو نوع حساب معاملاتي وجود دارد. حساب استاندارد و حساب Pro. هر دوي اين حساب ها داراي نيازمندي ها و اهرم متفاوتي هستند.

در زمان كپي معاملات يكي ديگر از مواردي كه بايد به آن توجه كنيد اسپرد معامله است. اسپرد در واقع تفاوت بين قيمت Bid و Ask است و اين تفاوت هر چقدر كمتر باشد، به نفع شماست.

در بروكر آلپاري چندين نوع اسپرد آلپاري مانند اسپرد ثابت، اسپرد شناور و اسپرد متغير وجود دارد. اسپرد هاي ثابت همانطور كه از نامش مشخص است، در شرايط مختلف ثابت مي‌ماند. از طرف ديگر اسپرد شناور و اسپرد متغير به شرايط بازار بستگي دارد.

????امكانات كپي تريد آلپاري
جزئيات امكانات آلپاري
????حداقل واريز كپي تريد آلپاري
100 دلار، 100 يورو يا 100 پوند
⚡زمان به روز رساني حساب سرمايه گذاري
به روز رساني ‌هاي 1 دقيقه‌اي
✨دسترسي زمان و مكان
از هر نقطه‌اي در دنيا و در هر زماني
????امنيت كپي تريد
كاملا امن و قابليت مشاهده حساب تنها براي شما
 

آموزش كپي معامله در آلپاري Alpari
نحوه كاركرد سيستم كپي معاملات بسيار ساده است. اگر شما تجربه كمي در معامله كردن داريد، مي‌توانيد به راحتي مديران استراتژي را از طريق وب سايت بروكر آلپاري انتخاب كرده و به طور اتوماتيك شروع به كپي كردن معاملات بكنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.


فراهم كنندگان سيگنال هاي معاملاتي آلپاري با اجازه دادن به سرمايه گذاران و معامله گران ديگر براي كپي معاملات آنها، اين فرصت را به آنها مي‌دهند كه تجربه باارزشي در بازارهاي فاركس به دست آورند.

براي مثال فرض كنيد كه شما داراي يك سرمايه اوليه 2 هزار دلاري هستيد و يك مدير استراتژي آلپاري را انتخاب مي‌كنيد كه در معامله بعدي خود 500 دلار سودآوري مي‌كند. با استفاده قابليت كپي معامله، در اين شرايط مدير استراتژي 10 درصد يعني 50 دلار دريافت كرده  و براي شما 450 دلار سود باقي مي‌ماند كه به سرمايه اوليه‌تان اضافه مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه به منظور شروع كپي كردن معاملات در بروكر Alpari، بايد حداقل 100 دلار به حساب معاملاتي خود در اين بروكر واريز كرده باشيد. پلتفرم معاملاتي آلپاري از ظاهر و كاركرد كاربرپسند و ساده‌اي بهره مند است و به طور امني مي‌توانيد از آن براي كپي معاملات از طريق دستگاه هاي دسكتاپ يا موبايل آلپاري خود بهره بگيريد.

در واقع در حالي كه از طريق آموزش كامل بروكر آلپاري با بازارهاي فاركس در حال آشنايي هستيد و تكنيك هاي بسياري را از حرفه‌اي ترين معامله گران مي‌آموزيد، در كنار آن به سودآوري قابل توجهي نيز مي‌توانيد دست پيدا كنيد. روند استفاده از سيگنال هاي ارائه شده، بسيار ساده است:

ثبت نام در بروكر معتبر آلپاري
باز كردن يك حساب معاملاتي در بروكر آلپاري
مشترك شدن در سيگنال هاي معاملاتي ارائه شده توسط معامله گري كه خودتان انتخاب مي‌كنيد.
 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.
براي اينكه بتوانيد فراهم كننده سيگنال خود را بهتر انتخاب كنيد، مي‌توانيد از بخش رتبه‌ بندي در پلتفرم هاي متاتريدر 4 آلپاري و متاتريدر 5 آلپاري بهره بگيريد. شما مي‌توانيد معامله گران برتر را بر اساس سودآوري آنها، اهرم، تعداد مشتركان و غيره مرتب كنيد و بهترين گزينه را طبق شرايط و اولويت هاي خود برگزينيد.

 

مزاياي كپي معاملات در آلپاري
همانطور كه مي‌دانيد يكي از مهمترين مزايا و نكات مثبت معاملات كپي، بالا بردن احتمال معاملات موفقيت آميز و سودآوري بيشتر به كمك تخصص معامله گران ديگر است.

با بررسي و معرفي بروكر آلپاري به صورت كامل متوجه خواهيد شد شما زماني كه معامله يك معامله گر با سابقه و داراي آمار خوب را كپي مي‌كنيد، احتمال اينكه سود مناسبي بتوانيد كسب كنيد به اندازه قابل توجهي بالا مي‌رود.

همينطور در هنگام استفاده از قابليت كپي معاملات، شما نيازي به تلف كردن وقت خود براي توسعه سيستم معاملاتي خود نداريد و همه چيز براي شما مهيا است تا از سرمايه خود سودآوري آلپاري كنيد.

علاوه بر اين ديگر نيازي نيست به طور مداوم شرايط بازار فاركس آلپاري و نمادهاي مختلف را دنبال كنيد. زماني كه از كپي معاملات بهره مي‌گيريد، همه چيز به طور اتوماتيك انجام مي‌شود.

يك مورد ديگر كه ممكن است به آن كم توجهي شود،‌ فشار رواني است كه به عنوان معامله گر بايد تحمل كنيد. بسياري از معامله گران تازه كار آلپاري نمي‌توانند با احساسات خود در هنگام ضرر يا سودآوري كنار بيايند و از مسير منطقي منحرف شده و سرمايه خود را به باد مي‌دهند.

در هنگام كپي معاملات ديگر خبري از اين فشار بر روي شما نيست و كنترل سرمايه‌تان در دست يك معامله با تجربه است كه مي‌داند چطور بر احساسات خود غلبه كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

نكات منفي و مشكلات كپي معامله آلپاري
مانند هر استراتژي و قابليت ديگري در بازارهاي معاملاتي، كپي ترينديگ آلپاري نيز داراي معايب و نكات منفي خود است. همانطور كه معامله با ربات هاي فاركس آلپاري داراي نكات مثبت و منفي خود است.

يك موردي كه بايد با جديت به آن توجه داشته باشيد اين است كه هر چقدر يك مدير استراتژي در گذشته نتايج فوق‌العاده‌اي از خود نشان داده باشد، اين تضميني براي عملكرد موفق در آينده نيست. بنابراين هنوز هم ريسك آلپاري براي ضرر وجود دارد و اگر شما با كپي كردن معاملات اين افراد ضرر كنيد، مسئوليت آن بر عهده خود شما است.

مورد ديگر اين است كه در هنگام معاملات كپي خبري از يك درآمد ثابت نيست و هيچ تضميني براي موفقيت وجود ندارد.

همينطور يك مورد بسيار مهم اين است كه اگر به دنبال رشد و افزايش دانش معاملاتي خود هستيد علاوه بر يادگيري نحوه كار با كابين شخصي آلپاري، كپي معاملات چندان كمكي به شما نمي‌كند و حتي پس از سالها نيز ممكن است براي سودآوري به ديگر معامله گران وابسته باشيد.

آموزش سودآوري به عنوان مدير استراتژي آلپاري
چيزي كه باعث مي‌شود سيستم كپي معاملات در بروكر آلپاري جذابيت بيشتري پيدا كند اين است كه شما نيز به راحتي مي‌توانيد به يك مدير استراتژي تبديل شده و با سرمايه ديگران درآمد كسب كنيد.

اگر واقعا به اندازه كافي تجربه فعاليت در بازارهاي معاملاتي را داريد و فكر مي‌كنيد مي‌توانيد در ازاي دريافت مبلغي به ديگران در معاملات‌شان و كسب سود كمك كنيد، مي‌توانيد به يك فراهم كننده سيگنال يا مدير استراتژي تبديل شويد.

گام هاي تبديل شدن به يك مدير استراتژي نيز به سادگي كپي كردن معاملات است:

افتتاح حساب در بروكر آلپاري
احراز هويت حساب خود در بخش كپي تريد آلپاري
فعال كردن قابليت به اشتراك گذاري سيگنال ها از طريق حساب آلپاري
شروع به معامله
به اشتراك گذاري موفقيت خود در شبكه هاي اجتماعي
فراموش نكنيد كه به عنوان يك مدير استراتژي در بروكر آلپاري شما به ابزار و برنامه هاي پيشرفته‌اي دسترسي خواهيد داشت و به وسيله اين ابزارها مي‌توانيد معامله گران و سرمايه گذاران بسياري را در آلپاري به جمع دنبال كنندگان خود اضافه كنيد.

اين دنبال كنندگان به طور اتوماتيك معاملات و سيگنال هاي شما را كپي مي‌كنند و به شما كمك مي‌كنند از طريق كميسيون هاي آلپاري دريافتي سودآوري كنيد.

با تبديل شدن به يك مدير استراتژي در طرح كپي تريد آلپاري، شما مي‌توانيد از مهارت هاي معاملاتي خود نه تنها براي سودآوري در بازار فاركس آلپاري بلكه براي دريافت درصد كميسيون تا 40 درصد از طريق سرمايه گذاراني كه شما را دنبال مي‌كنند، بهره بگيريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

از جمله امكانات و مزاياي مدير استراتژي آلپاري مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

يك صفحه شخصي آلپاري كه به شما اجازه مي‌دهد سرمايه گذاراني كه شما را دنبال مي‌كنند را ببينيد و مديريت كنيد.
استراتزي هايي كه در حال سودآوري مي‌توانند در حالت خصوصي باقي بمانند.
دسترسي به بيش از يك حساب معاملاتي آلپاري.
نظارت آني بر روي عملكرد معاملاتي با به روز رساني هاي يك دقيقه‌اي.
شهرت و جمع كردن دنبال كنندگان بيشتر از طريق صعود در جدول مديران استراتژي برتر.

سوالات متداول كپي معاملات در بروكر آلپاري
كپي تريدينگ آلپاري چيست؟
در واقع با استفاده از قابليت كپي معاملات بروكر آلپاري، سرمايه‌ گذاران مي‌توانند معاملات را كپي كرده و از استراتژي ديگران بهره بگيرند. اين كار باعث مي‌شود سرمايه گذاران بتوانند بدون نياز به تحليل بازار، از تجربه معامله گران برتر آلپاري بهره بگيرند و از آن سودآوري كنند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

كپي معامله در آلپاري چطور انجام مي‌شود؟
در ابتدا شما بايد به افتتاح حساب بروكر آلپاري بپردازيد يا اينكه اگر قبلا اقدام كرده‌ايد، صرفا به حساب معاملاتي خود وارد شويد. سپس شما بايد مدير استراتژي مناسب را براي خود انتخاب كنيد. انتخابي كه بايد طبق نيازها و اولويت هاي شما باشد و با سبك معاملاتي شما مطابقت داشته باشد و شروع به سودآوري كنيد.

مدير استراتژي در آلپاري چيست؟
شما به راحتي مي‌توانيد به يك مدير استراتژي تبديل شده و با سرمايه ديگران درآمد كسب كنيد. اگر واقعا به اندازه كافي تجربه فعاليت در بازارهاي معاملاتي را داريد و فكر مي‌كنيد مي‌توانيد در ازاي دريافت مبلغي به ديگران در معاملات‌ آنها و كسب سود كمك كنيد، مي‌توانيد به يك فراهم كننده سيگنال يا مدير استراتژي تبديل شويد و به راحتي به برداشت از بروكر آلپاري بپردازيد.

مزاياي كپي تريدينگ در آلپاري چيست؟
مي‌دانيد يكي از مهمترين مزايا و نكات مثبت معاملات كپي، بالا بردن احتمال معاملات موفقيت آميز و سودآوري بيشتر به كمك تخصص معامله گران ديگر است. شما زماني كه معامله يك معامله گر با سابقه و داراي آمار خوب را كپي مي‌كنيد، احتمال اينكه سود مناسبي بتوانيد كسب كنيد به اندازه قابل توجهي بالا مي‌رود. همينطور امكان استفاده از ربات معامله آلپاري در اين زمينه وجود دارد.

ريسك كپي معامله آلپاري چقدر است؟
هر چقدر يك مدير استراتژي در گذشته نتايج فوق‌العاده‌اي از خود نشان داده باشد، اين تضميني براي عملكرد موفق در آينده نيست. بنابراين هنوز هم ريسك ضرر وجود دارد و اگر شما با كپي كردن معاملات اين افراد ضرر كنيد و مديريت ريسك آلپاري مناسبي نداشته باشيد، مسئوليت آن بر عهده خود شما است. همينطور در هنگام معاملات كپي خبري از يك درآمد ثابت نيست و هيچ تضميني براي موفقيت وجود ندارد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: ارزهاي ديجيتال اليمپ تريد، كريپتو كارنسي در olymp trade، CFD اليمپ تريد، نحوه ورود به اليمپ تريد، اعتبار اليمپ تريد، انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۵:۱۶ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

معامله با ربات هاي فاركس آلپاري

????معامله با ربات هاي فاركس آلپاري✨
اساسا دو راه وجود دارد كه معامله گران بروكر آلپاري مي توانند به دنبال سودآوري از بازارهاي فاركس باشند. پس از ثبت نام در بروكر آلپاري، شما مي توانيد به سراغ تحليل تكنيكال و فاندامنتال بازار رفته و خودتان معامله كنيد.

يا اينكه به سراغ ربات هاي آلپاري برويد كه بسياري از كارهاي سخت را براي شما انجام مي دهند و معاملات را به طور اتوماتيك براي شما انجام مي‌دهند. اما سوال اين است كه آيا ربات ها واقعا مي‌توانند به راحتي براي شما سودآوري كنند؟

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ربات فاركس آلپاري چيست؟
يك ربات معاملاتي فاركس در واقع يك برنامه‌ كامپيوتري بر اساس مجموعه‌اي از سيگنال‌ هاي آلپاري فاركس است كه به معامله‌ گران كمك مي‌كند تا براي خريد يا فروش يك جفت ‌ارز تصميم‌ بگيرند.

ربات ‌هاي فاركس طوري طراحي شده‌اند كه عنصر روانشناسي در معاملات را از بين ببرند چون اين عنصر مي‌تواند تاثير بسزا و مخربي روي نتيجه معامله بگذارد. پس از واريز به حساب آلپاري با اينكه مي‌توان سيستم ‌هاي معاملاتي را به صورت آنلاين خريداري كرد، معامله‌ گران بايد در خريد اين سيستم ‌ها نهايت دقت را به خرج بدهند.

با نرم‌افزار معاملات اتوماتيك آلپاري شما مي‌توانيد تمام اين قابليت ‌ها و حتي بيشتر را در اختيار داشته باشيد. نرم ‌افزار معاملاتي فاركس همينطور با نام ‌هاي معاملات الگوريتمي، معاملات رباتيك و معاملات جعبه ‌سياه شناخته مي‌شود.

اين نرم‌افزار ها به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه بدون حضور معامله‌ گر و با اسكن كردن بازار براي فرصت ‌هاي معاملاتي سودمند، عمل كنند. همينطور اين نرم‌افزار ها با پارامتر هاي از قبل تنظيم‌ شده يا پارامتر هايي كه توسط كاربر در سيستم برنامه ‌نويسي شده است، كار مي‌كنند.

به عبارتي ديگر، با استفاده از نرم‌افزار آلپاري براي معاملات اتوماتيك، شما مي‌توانيد كامپيوتر خود را روشن كرده، برنامه را فعال كرده و سراغ كار خود برويد در حالي كه نرم ‌افزار معاملات را براي شما انجام مي‌دهد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ساخت ربات فاركس آلپاري Alpari
معامله ‌گران فاركس آلپاري ممكن است تصميم‌ بگيرند كه خودشان سيستم‌ هاي معاملاتي اتوماتيك فاركس بسازند و از ريسك آلپاري استفاده از سيستم‌ هاي شركت ‌هاي ديگر رهايي پيدا كنند.

بهترين راه براي شروع اين است كه يك حساب دمو آلپاري در يك بروكر معاملاتي فاركس بسازيد كه از متا‌تريدر پشتيباني مي‌كند و در ادامه شروع به آزمايش و تست در توسعه با زبان برنامه ‌نويسي MQL بكنيد.

پس از توسعه‌ي يك سيستم كه به خوبي عمل مي‌كند و تست‌ ها عملكرد مناسبي را از خود نشان مي‌دهد، معامله ‌گران بايد اين برنامه و سيستم را در معاملات حساب واقعي آلپاري امتحان كنند. از اين روش، معامله‌ گران مي‌توانند در محيط واقعي تاثيرگذاري سيستم بروكر Alpari فارسي خود را بررسي كنند و مي‌توان برنامه ‌هاي غيرموفق را از اين طريق ويرايش نمود. همينطور مي‌توان برنامه ‌هاي موفق را از اين روش بيشتر بهبود داد تا مقادير سود بيشتري بتوانيد بدست آوريد.

به طور كلي، بسياري از معامله ‌گران تلاش مي‌كنند تا سيستم ‌هاي معاملاتي اتوماتيك خود را بر اساس قوانين معاملاتي تكنيكال خود بسازند.

برخي از اين سيستم ‌ها موفق‌تر از بقيه عمل مي‌كنند و معامله ‌گران بايبد سيستم‌ هاي خود را به طور مداومي بررسي كنند تا تغيير در تاثير و عملكرد سيستم خود را در طول زمان متوجه شده و تنظيمات و تغييرات لازم را انجام دهند. در اين مورد حتما آموزش كامل بروكر آلپاري را مطالعه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

مزاياي ربات هاي فاركس آلپاري
????نكات مثبت ربات آلپاري
نكات منفي ربات آلپاري
????صرفه جويي در وقت معامله گر
عدم بهره گيري از عناصر فاندامنتال
????از بين بردن احساسات در معامله
امكان پياده‌سازي بر روي تنها يك نماد
⚡سرعت بالا در معاملات
احتمال مشكلات تكنيكي و ضرر
????عدم نياز به تخصص در تحليل بازار
عدم امكان پياده‌سازي همه استراتژي ها
 

ربات هاي معاملاتي يا اكسپرت هاي آلپاري فاركس گزينه‌اي بسيار جذاب براي سرمايه گذاران بازار فاركس هستند. اين به دليل آن است كه اين اكسپرت ها معامله گران را از استرس و صرف زمان طولاني براي انجام معاملات رها مي‌كند.

يك ربات معاملاتي فاركس در واقع به سرمايه گذاران اجازه مي‌دهد كه به راحتي عقب بنشينند و بگذارند ربات فاركس كارش را انجام دهد.

احساسات در معاملات فاركس آلپاري اهميت بالايي دارد. برخي مواقع به دليل ترس از ضرر كردن، شما از انجام معاملاتي كه داراي مشخصه‌ هاي خوبي است سر باز مي‌زنيد. يك ربات معاملاتي فاركس اين ترس را در نظر نمي‌گيرد و تنها بر اساس دستورالعمل هاي شما به معامله مي‌پردازد.

يك ربات معامله گر فاركس همينطور عاري از هر گونه طمع و تعصبي است. اين باعث مي‌شود تاخيري در انجام معامله و بستن معاملات در كار نباشد و شما بتوانيد به يك تصميم گيري هوشمندانه تر دست پيدا كنيد. بنابراين نيازي نيست ترفندهاي كار سريع با كابين شخصي آلپاري را ياد بگيريد تا معاملات سريع و روان را به صورت دستي انجام دهيد.

سرعت ربات هاي معاملاتي بسيار از معاملات معمولي بيشتر است. يك ربات معاملاتي فاركس مي‌تواند تنها در عرض چند ثانيه چندين معامله با احتمال سودآوري خوب را براي شما انجام دهد. اين شامل بررسي و ارزيابي بازارهاي معاملاتي،‌ تحليل عناصر مختلف و محاسبه احتمال انجام يك معامله سودآور در حساب هاي آلپاري مي‌شود.

اين سرعت در انجام معامله به ربات معاملاتي اجازه مي‌دهد كه تا حدي كه مي‌تواند از فرصت هاي معاملاتي بهره بگيرد و به طور موثر تري نسبت به معامله گران كار كند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ربات هاي معاملاتي مي‌توانند همه روزه به طور 24 ساعته كار كنند. يك اكسپرت فاركس مي‌تواند در تمام طول مدت روز فعال باقي مانده و به دنبال فرصت هاي معاملاتي آلپاري باشد. از طرف ديگر، انسان ها نياز به استراحت، كار و انجام فعاليت هاي روزانه زندگي خود دارند.

انسان ها اغلب لازم دارند كه كمي از معامله كردن دور شده و ذهن خود را آزاد كنند كه باعث مي‌شود فرصت هايي از دست برود. چنين سناريويي هيچ وقت براي ربات هاي معاملاتي رخ نمي‌دهد.

يك مزيت ديگر اين است كه سرعت بك تست گيري افزايش پيدا مي‌كند. يك ربات معاملاتي در واقع فرايند تست كردن استراتژي هاي آلپاري را در هنگام تصميم گيري افزايش مي‌دهد.

يك ربات معاملاتي مي‌تواند اين كار را در چند ثانيه انجام دهد در حالي كه اگر يك انسان اين كار را انجام دهد، اين كار سخت و زمانبر خواهد بود.

از آن جايي كه ربات هاي معاملاتي مي‌توانند اطلاعات بسياري را ذخيره سازي كنند، آنها قابليت اين را دارند كه چندين استراتژي و سيگنال آلپاري را تست كرده و بهترين گزينه را براي معامله انتخاب كنند.

همينطور فراموش نكنيد كه ربات معاملاتي نياز به تخصص معاملاتي را از بين مي‌برند. با يك ربات معاملاتي فاركس، معامله گراني كه به تازگي با بازارهاي معاملاتي آشنا شده‌اند مي‌توانند تنها پس از ورود به سايت رسمي آلپاري از بازار فاركس سودآوري كنند. در اين حالت نيازي نيست كه دانش تخصصي بالايي داشته باشيد چون اكسپرت هاي فاركس به شما كمك فراواني مي‌كنند و از طرف شما وارد عمل مي‌شوند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

معايب و مشكلات ربات هاي آلپاري
يكي از معايب ربات ها اين است كه ربات هاي معاملاتي به اطلاعات فاندامنتال بي تفاوت هستند. يك اكسپرت فاركس در واقع با استفاده از آمار، چارت هاي آلپاري و داده هاي تاريخي تصميم گيري مي‌كند. با اين حال، ربات ها عناصر خارجي مانند ترندهاي صنعت معاملات و عناصر سياسي را ناديده مي‌گيرند.

اين عناصر مي‌توانند نقش مهمي در مشخص كردن سودآوري يك معامله داشته باشند. در غياب اين دانش، نتيجه معاملات مي‌تواند چندان جذاب نباشد. علاوه بر ضرر حاصل از معاملات بايد كميسيون آلپاري را نيز براي هر معامله در نظر بگيريد.

همينطور اكسپرت هاي فاركس ممكن است دچار مشكلات تكنيكي شوند. از آنجايي كه ربات هاي معاملاتي از طريق يك كامپيوتر در خانه شما اجرا مي‌شوند،‌ مشكلات تكنيكي ممكن است ايجاد شود.

اين مي‌تواند شامل قطع اتصال اينترنت، مشكلات سخت افزاري و قطعي برق شود. يك مشكل تكنيكي مي‌تواند اجراي معامله را با مشكل مواجه كند و اين باعث از بين رفتن فرصت هاي معاملاتي و تصميمات اشتباه و همينطور از بين رفتن مزاياي آلپاري در اين زمينه شود.

توجه داشته باشيد كه ربات هاي معاملاتي تنها با يك نوع نماد معاملاتي كار مي‌كند. ربات هاي معاملاتي نمي‌توانند استراتژي هاي معاملاتي كه شامل چندين نوع نماد معاملاتي مي‌شود را اجرايي كنند. اين باعث كاهش تنوع بخشي به معاملات مي‌شود و ريسك را افزايش مي‌دهد.

اين همينطور مي‌تواند تعداد فرصت هاي معاملاتي در دسترس را كاهش دهد. بنابراين شايد بهتر است در كنار استفاده از ربات، نحوه كار با كابين آلپاري را نيز فرا بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

قوانين استفاده از ربات هاي آلپاري
زماني كه مي‌خواهيد از ربات هاي معاملاتي بهره بگيريد و سودآوري كنيد، بايد به اصول مهمي پايبند باشيد تا متضرر نشويد و ريسك معاملات آلپاري را در حداقل خود نگه داريد.

1 – توجه ويژه به نتايج بك تست گيري ربات ها: شما بايد از همان داده‌اي كه در هنگام تست ربات هاي معاملاتي بهره گرفتيد، در هنگام انجام معاملات واقعي استفاده كنيد.

انجام بك تست گيري به صورت بهينه، تضمين نمي‌كند كه كل اين سيستم به خوبي كار مي‌كند. اين تنها به معناي آن است كه داده‌اي كه شما براي بك تست گيري استفاده كرده‌ايد، مناسب بود. استفاده نكردن از آن داده مي‌تواند نتايج منفي شديدي براي شما داشته باشد.

2 – اتصال متاتريدر آلپاري خود را بررسي كنيد: اگر اتصال شما قطع شود يا يك مشكل تكنيكي رخ دهد، ربات معاملاتي شما از كار خواهد افتاد.

بنابراين، شما بايد به طور مداوم اتصال خود به متاتريدر را بررسي كنيد. براي بهينه سازي اجراي معاملات توسط ربات معاملاتي،‌ بهتر است تعداد صفحه ‌هاي باز شده در فضاي كاري متاتريدر 4 خود و همينطور سايت بروكر آلپاري را در حالت حداقل نگه داريد.

3 – در مورد شرايط بازار تحقيق مفصلي انجام دهيد: يكي از احتمالات عدم كاركرد ربات هاي معاملاتي، قادر نبودن به دنبال كردن و سازگاري با شرايط بازار و در نتيجه مختل شدن كسب درآمد از آلپاري است.

اين باعث مي‌شود داشتن دانش كافي و كامل از شرايط بازار يك نكته كليدي براي شما باشد. در واقع اگر در حال استفاده از رباتي هستيد كه تنها در بازارهاي در حال ترند كارايي دارد، تغيير شرايط بازار به حالت ثبات و محدوده‌اي،‌ مي‌تواند باعث ضرر قابل توجه شما شود.

4 – مواظب كلاهبرداري آلپاري در هنگام استفاده از ربات هاي معاملاتي باشيد: از آنجايي كه ربات ها معاملات فاركس شما را مديريت مي‌كنند،‌ تنها يك بار مواجه با كلاهبرداري و رباتي كه معتبر نيست مي‌تواند مشكلات مالي قابل توجهي براي شما ايجاد كند.

شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه در هنگام دانلود ربات هاي آلپاري و انتخاب گزينه مناسب،‌ دچار كلاهبرداري نشويد و تنها از ربات هايي استفاده كنيد كه به آنها اطمينان داريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

در واقع تحقيقات كامل در مورد ربات ها و اكسپرت هاي فاركس، به شما اجازه مي‌دهد كه با بهترين و معتبرترين ربات هاي معاملاتي در بازار فاركس آشنا شويد كه بارها از آن استفاده شده است.

اين مي‌توانيد به شما كمك كند كه تصميم بهتري بگيريد. به دنبال نقد و بررسي بروكر آلپاري به صروت معتبر و واقعي از مشترياني باشيد كه از آن ربات ها استفاده كرده‌اند و طبق شواهد براي انتخاب ربات ها تصميم بگيريد.

5 – از حساب تمريني آلپاري يا دمو بيشترين بهره را بگيريد: همانطور كه مي‌دانيد اغلب ربات هاي معاملاتي داراي يك نسخه تمريني يا دمو هستند كه شما مي‌توانيد آنها را بدون ريسك تست كنيد.

با تست كردن ربات هاي معاملاتي قادر خواهيد بود كه قبل از اينكه خود را در معرض ريسك قرار دهيد، متوجه شويد كه ربات معاملاتي موردنظر با سبك معاملاتي شما و شرايطي از بازار كه مي‌خواهيد در آن معامله كنيد سازگار است يا خير. معامله به صورت كپي تريد آلپاري نيز شامل اين ريسك ها مي‌شود.

سوالات متداول معامله با ربات هاي فاركس آلپاري
ربات آلپاري چيست؟
يك ربات معاملاتي فاركس آلپاري در واقع يك برنامه‌ كامپيوتري بر اساس مجموعه‌اي از سيگنال‌ هاي آلپاري فاركس است كه به معامله‌ گران كمك مي‌كند تا براي خريد يا فروش يك جفت ‌ارز تصميم‌ بگيرند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

بهترين مزيت استفاده از ربات در معاملات چيست؟
در هنگام استفاده از ربات كافي است به افتتاح حساب در بروكر آلپاري بپردازيد و بقيه موارد را به صورت اتوماتيك با ربات انجام دهيد. برخي مواقع به دليل ترس از ضرر كردن، شما از انجام معاملاتي كه داراي مشخصه‌ هاي خوبي است سر باز مي‌زنيد. يك ربات معاملاتي فاركس اين ترس را در نظر نمي‌گيرد و تنها بر اساس دستورالعمل هاي شما به معامله مي‌پردازد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

چطور ربات معامله بسازيم؟
بهترين راه براي شروع اين است كه يك حساب دمو در آلپاري در يك بروكر معاملاتي فاركس بسازيد كه از متا‌تريدر پشتيباني مي‌كند و در ادامه شروع به آزمايش و تست در توسعه با زبان برنامه ‌نويسي MQL بكنيد.

چرا استفاده از ربات ريسك به همراه دارد؟
از آنجايي كه ربات هاي معاملاتي از طريق يك كامپيوتر در خانه شما اجرا مي‌شوند،‌ مشكلات تكنيكي ممكن است ايجاد شود. اين مي‌تواند شامل قطع اتصال اينترنت، مشكلات سخت افزاري و قطعي برق شود. يك مشكل تكنيكي مي‌تواند اجراي معامله را با مشكل مواجه كند و اين باعث از بين رفتن فرصت هاي معاملاتي و تصميمات اشتباه شود.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: ربات فاركس آلپاري Alpari، نحوه افتتاح حساب بروكر الپاري، آموزش افتتاح حساب Alpari، تحليل بروكر Alpari، مسابقات بروكر الپاري، حساب پم الپاري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۸:۳۶ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

معامله با ربات هاي فاركس آلپاري

????معامله با ربات هاي فاركس آلپاري✨
اساسا دو راه وجود دارد كه معامله گران بروكر آلپاري مي توانند به دنبال سودآوري از بازارهاي فاركس باشند. پس از ثبت نام در بروكر آلپاري، شما مي توانيد به سراغ تحليل تكنيكال و فاندامنتال بازار رفته و خودتان معامله كنيد.

يا اينكه به سراغ ربات هاي آلپاري برويد كه بسياري از كارهاي سخت را براي شما انجام مي دهند و معاملات را به طور اتوماتيك براي شما انجام مي‌دهند. اما سوال اين است كه آيا ربات ها واقعا مي‌توانند به راحتي براي شما سودآوري كنند؟

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ربات فاركس آلپاري چيست؟
يك ربات معاملاتي فاركس در واقع يك برنامه‌ كامپيوتري بر اساس مجموعه‌اي از سيگنال‌ هاي آلپاري فاركس است كه به معامله‌ گران كمك مي‌كند تا براي خريد يا فروش يك جفت ‌ارز تصميم‌ بگيرند.

ربات ‌هاي فاركس طوري طراحي شده‌اند كه عنصر روانشناسي در معاملات را از بين ببرند چون اين عنصر مي‌تواند تاثير بسزا و مخربي روي نتيجه معامله بگذارد. پس از واريز به حساب آلپاري با اينكه مي‌توان سيستم ‌هاي معاملاتي را به صورت آنلاين خريداري كرد، معامله‌ گران بايد در خريد اين سيستم ‌ها نهايت دقت را به خرج بدهند.

با نرم‌افزار معاملات اتوماتيك آلپاري شما مي‌توانيد تمام اين قابليت ‌ها و حتي بيشتر را در اختيار داشته باشيد. نرم ‌افزار معاملاتي فاركس همينطور با نام ‌هاي معاملات الگوريتمي، معاملات رباتيك و معاملات جعبه ‌سياه شناخته مي‌شود.

اين نرم‌افزار ها به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه بدون حضور معامله‌ گر و با اسكن كردن بازار براي فرصت ‌هاي معاملاتي سودمند، عمل كنند. همينطور اين نرم‌افزار ها با پارامتر هاي از قبل تنظيم‌ شده يا پارامتر هايي كه توسط كاربر در سيستم برنامه ‌نويسي شده است، كار مي‌كنند.

به عبارتي ديگر، با استفاده از نرم‌افزار آلپاري براي معاملات اتوماتيك، شما مي‌توانيد كامپيوتر خود را روشن كرده، برنامه را فعال كرده و سراغ كار خود برويد در حالي كه نرم ‌افزار معاملات را براي شما انجام مي‌دهد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ساخت ربات فاركس آلپاري Alpari
معامله ‌گران فاركس آلپاري ممكن است تصميم‌ بگيرند كه خودشان سيستم‌ هاي معاملاتي اتوماتيك فاركس بسازند و از ريسك آلپاري استفاده از سيستم‌ هاي شركت ‌هاي ديگر رهايي پيدا كنند.

بهترين راه براي شروع اين است كه يك حساب دمو آلپاري در يك بروكر معاملاتي فاركس بسازيد كه از متا‌تريدر پشتيباني مي‌كند و در ادامه شروع به آزمايش و تست در توسعه با زبان برنامه ‌نويسي MQL بكنيد.

پس از توسعه‌ي يك سيستم كه به خوبي عمل مي‌كند و تست‌ ها عملكرد مناسبي را از خود نشان مي‌دهد، معامله ‌گران بايد اين برنامه و سيستم را در معاملات حساب واقعي آلپاري امتحان كنند. از اين روش، معامله‌ گران مي‌توانند در محيط واقعي تاثيرگذاري سيستم بروكر Alpari فارسي خود را بررسي كنند و مي‌توان برنامه ‌هاي غيرموفق را از اين طريق ويرايش نمود. همينطور مي‌توان برنامه ‌هاي موفق را از اين روش بيشتر بهبود داد تا مقادير سود بيشتري بتوانيد بدست آوريد.

به طور كلي، بسياري از معامله ‌گران تلاش مي‌كنند تا سيستم ‌هاي معاملاتي اتوماتيك خود را بر اساس قوانين معاملاتي تكنيكال خود بسازند.

برخي از اين سيستم ‌ها موفق‌تر از بقيه عمل مي‌كنند و معامله ‌گران بايبد سيستم‌ هاي خود را به طور مداومي بررسي كنند تا تغيير در تاثير و عملكرد سيستم خود را در طول زمان متوجه شده و تنظيمات و تغييرات لازم را انجام دهند. در اين مورد حتما آموزش كامل بروكر آلپاري را مطالعه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

مزاياي ربات هاي فاركس آلپاري
????نكات مثبت ربات آلپاري
نكات منفي ربات آلپاري
????صرفه جويي در وقت معامله گر
عدم بهره گيري از عناصر فاندامنتال
????از بين بردن احساسات در معامله
امكان پياده‌سازي بر روي تنها يك نماد
⚡سرعت بالا در معاملات
احتمال مشكلات تكنيكي و ضرر
????عدم نياز به تخصص در تحليل بازار
عدم امكان پياده‌سازي همه استراتژي ها
 

ربات هاي معاملاتي يا اكسپرت هاي آلپاري فاركس گزينه‌اي بسيار جذاب براي سرمايه گذاران بازار فاركس هستند. اين به دليل آن است كه اين اكسپرت ها معامله گران را از استرس و صرف زمان طولاني براي انجام معاملات رها مي‌كند.

يك ربات معاملاتي فاركس در واقع به سرمايه گذاران اجازه مي‌دهد كه به راحتي عقب بنشينند و بگذارند ربات فاركس كارش را انجام دهد.

احساسات در معاملات فاركس آلپاري اهميت بالايي دارد. برخي مواقع به دليل ترس از ضرر كردن، شما از انجام معاملاتي كه داراي مشخصه‌ هاي خوبي است سر باز مي‌زنيد. يك ربات معاملاتي فاركس اين ترس را در نظر نمي‌گيرد و تنها بر اساس دستورالعمل هاي شما به معامله مي‌پردازد.

يك ربات معامله گر فاركس همينطور عاري از هر گونه طمع و تعصبي است. اين باعث مي‌شود تاخيري در انجام معامله و بستن معاملات در كار نباشد و شما بتوانيد به يك تصميم گيري هوشمندانه تر دست پيدا كنيد. بنابراين نيازي نيست ترفندهاي كار سريع با كابين شخصي آلپاري را ياد بگيريد تا معاملات سريع و روان را به صورت دستي انجام دهيد.

سرعت ربات هاي معاملاتي بسيار از معاملات معمولي بيشتر است. يك ربات معاملاتي فاركس مي‌تواند تنها در عرض چند ثانيه چندين معامله با احتمال سودآوري خوب را براي شما انجام دهد. اين شامل بررسي و ارزيابي بازارهاي معاملاتي،‌ تحليل عناصر مختلف و محاسبه احتمال انجام يك معامله سودآور در حساب هاي آلپاري مي‌شود.

اين سرعت در انجام معامله به ربات معاملاتي اجازه مي‌دهد كه تا حدي كه مي‌تواند از فرصت هاي معاملاتي بهره بگيرد و به طور موثر تري نسبت به معامله گران كار كند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ربات هاي معاملاتي مي‌توانند همه روزه به طور 24 ساعته كار كنند. يك اكسپرت فاركس مي‌تواند در تمام طول مدت روز فعال باقي مانده و به دنبال فرصت هاي معاملاتي آلپاري باشد. از طرف ديگر، انسان ها نياز به استراحت، كار و انجام فعاليت هاي روزانه زندگي خود دارند.

انسان ها اغلب لازم دارند كه كمي از معامله كردن دور شده و ذهن خود را آزاد كنند كه باعث مي‌شود فرصت هايي از دست برود. چنين سناريويي هيچ وقت براي ربات هاي معاملاتي رخ نمي‌دهد.

يك مزيت ديگر اين است كه سرعت بك تست گيري افزايش پيدا مي‌كند. يك ربات معاملاتي در واقع فرايند تست كردن استراتژي هاي آلپاري را در هنگام تصميم گيري افزايش مي‌دهد.

يك ربات معاملاتي مي‌تواند اين كار را در چند ثانيه انجام دهد در حالي كه اگر يك انسان اين كار را انجام دهد، اين كار سخت و زمانبر خواهد بود.

از آن جايي كه ربات هاي معاملاتي مي‌توانند اطلاعات بسياري را ذخيره سازي كنند، آنها قابليت اين را دارند كه چندين استراتژي و سيگنال آلپاري را تست كرده و بهترين گزينه را براي معامله انتخاب كنند.

همينطور فراموش نكنيد كه ربات معاملاتي نياز به تخصص معاملاتي را از بين مي‌برند. با يك ربات معاملاتي فاركس، معامله گراني كه به تازگي با بازارهاي معاملاتي آشنا شده‌اند مي‌توانند تنها پس از ورود به سايت رسمي آلپاري از بازار فاركس سودآوري كنند. در اين حالت نيازي نيست كه دانش تخصصي بالايي داشته باشيد چون اكسپرت هاي فاركس به شما كمك فراواني مي‌كنند و از طرف شما وارد عمل مي‌شوند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

معايب و مشكلات ربات هاي آلپاري
يكي از معايب ربات ها اين است كه ربات هاي معاملاتي به اطلاعات فاندامنتال بي تفاوت هستند. يك اكسپرت فاركس در واقع با استفاده از آمار، چارت هاي آلپاري و داده هاي تاريخي تصميم گيري مي‌كند. با اين حال، ربات ها عناصر خارجي مانند ترندهاي صنعت معاملات و عناصر سياسي را ناديده مي‌گيرند.

اين عناصر مي‌توانند نقش مهمي در مشخص كردن سودآوري يك معامله داشته باشند. در غياب اين دانش، نتيجه معاملات مي‌تواند چندان جذاب نباشد. علاوه بر ضرر حاصل از معاملات بايد كميسيون آلپاري را نيز براي هر معامله در نظر بگيريد.

همينطور اكسپرت هاي فاركس ممكن است دچار مشكلات تكنيكي شوند. از آنجايي كه ربات هاي معاملاتي از طريق يك كامپيوتر در خانه شما اجرا مي‌شوند،‌ مشكلات تكنيكي ممكن است ايجاد شود.

اين مي‌تواند شامل قطع اتصال اينترنت، مشكلات سخت افزاري و قطعي برق شود. يك مشكل تكنيكي مي‌تواند اجراي معامله را با مشكل مواجه كند و اين باعث از بين رفتن فرصت هاي معاملاتي و تصميمات اشتباه و همينطور از بين رفتن مزاياي آلپاري در اين زمينه شود.

توجه داشته باشيد كه ربات هاي معاملاتي تنها با يك نوع نماد معاملاتي كار مي‌كند. ربات هاي معاملاتي نمي‌توانند استراتژي هاي معاملاتي كه شامل چندين نوع نماد معاملاتي مي‌شود را اجرايي كنند. اين باعث كاهش تنوع بخشي به معاملات مي‌شود و ريسك را افزايش مي‌دهد.

اين همينطور مي‌تواند تعداد فرصت هاي معاملاتي در دسترس را كاهش دهد. بنابراين شايد بهتر است در كنار استفاده از ربات، نحوه كار با كابين آلپاري را نيز فرا بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

قوانين استفاده از ربات هاي آلپاري
زماني كه مي‌خواهيد از ربات هاي معاملاتي بهره بگيريد و سودآوري كنيد، بايد به اصول مهمي پايبند باشيد تا متضرر نشويد و ريسك معاملات آلپاري را در حداقل خود نگه داريد.

1 – توجه ويژه به نتايج بك تست گيري ربات ها: شما بايد از همان داده‌اي كه در هنگام تست ربات هاي معاملاتي بهره گرفتيد، در هنگام انجام معاملات واقعي استفاده كنيد.

انجام بك تست گيري به صورت بهينه، تضمين نمي‌كند كه كل اين سيستم به خوبي كار مي‌كند. اين تنها به معناي آن است كه داده‌اي كه شما براي بك تست گيري استفاده كرده‌ايد، مناسب بود. استفاده نكردن از آن داده مي‌تواند نتايج منفي شديدي براي شما داشته باشد.

2 – اتصال متاتريدر آلپاري خود را بررسي كنيد: اگر اتصال شما قطع شود يا يك مشكل تكنيكي رخ دهد، ربات معاملاتي شما از كار خواهد افتاد.

بنابراين، شما بايد به طور مداوم اتصال خود به متاتريدر را بررسي كنيد. براي بهينه سازي اجراي معاملات توسط ربات معاملاتي،‌ بهتر است تعداد صفحه ‌هاي باز شده در فضاي كاري متاتريدر 4 خود و همينطور سايت بروكر آلپاري را در حالت حداقل نگه داريد.

3 – در مورد شرايط بازار تحقيق مفصلي انجام دهيد: يكي از احتمالات عدم كاركرد ربات هاي معاملاتي، قادر نبودن به دنبال كردن و سازگاري با شرايط بازار و در نتيجه مختل شدن كسب درآمد از آلپاري است.

اين باعث مي‌شود داشتن دانش كافي و كامل از شرايط بازار يك نكته كليدي براي شما باشد. در واقع اگر در حال استفاده از رباتي هستيد كه تنها در بازارهاي در حال ترند كارايي دارد، تغيير شرايط بازار به حالت ثبات و محدوده‌اي،‌ مي‌تواند باعث ضرر قابل توجه شما شود.

4 – مواظب كلاهبرداري آلپاري در هنگام استفاده از ربات هاي معاملاتي باشيد: از آنجايي كه ربات ها معاملات فاركس شما را مديريت مي‌كنند،‌ تنها يك بار مواجه با كلاهبرداري و رباتي كه معتبر نيست مي‌تواند مشكلات مالي قابل توجهي براي شما ايجاد كند.

شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه در هنگام دانلود ربات هاي آلپاري و انتخاب گزينه مناسب،‌ دچار كلاهبرداري نشويد و تنها از ربات هايي استفاده كنيد كه به آنها اطمينان داريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

در واقع تحقيقات كامل در مورد ربات ها و اكسپرت هاي فاركس، به شما اجازه مي‌دهد كه با بهترين و معتبرترين ربات هاي معاملاتي در بازار فاركس آشنا شويد كه بارها از آن استفاده شده است.

اين مي‌توانيد به شما كمك كند كه تصميم بهتري بگيريد. به دنبال نقد و بررسي بروكر آلپاري به صروت معتبر و واقعي از مشترياني باشيد كه از آن ربات ها استفاده كرده‌اند و طبق شواهد براي انتخاب ربات ها تصميم بگيريد.

5 – از حساب تمريني آلپاري يا دمو بيشترين بهره را بگيريد: همانطور كه مي‌دانيد اغلب ربات هاي معاملاتي داراي يك نسخه تمريني يا دمو هستند كه شما مي‌توانيد آنها را بدون ريسك تست كنيد.

با تست كردن ربات هاي معاملاتي قادر خواهيد بود كه قبل از اينكه خود را در معرض ريسك قرار دهيد، متوجه شويد كه ربات معاملاتي موردنظر با سبك معاملاتي شما و شرايطي از بازار كه مي‌خواهيد در آن معامله كنيد سازگار است يا خير. معامله به صورت كپي تريد آلپاري نيز شامل اين ريسك ها مي‌شود.

سوالات متداول معامله با ربات هاي فاركس آلپاري
ربات آلپاري چيست؟
يك ربات معاملاتي فاركس آلپاري در واقع يك برنامه‌ كامپيوتري بر اساس مجموعه‌اي از سيگنال‌ هاي آلپاري فاركس است كه به معامله‌ گران كمك مي‌كند تا براي خريد يا فروش يك جفت ‌ارز تصميم‌ بگيرند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

بهترين مزيت استفاده از ربات در معاملات چيست؟
در هنگام استفاده از ربات كافي است به افتتاح حساب در بروكر آلپاري بپردازيد و بقيه موارد را به صورت اتوماتيك با ربات انجام دهيد. برخي مواقع به دليل ترس از ضرر كردن، شما از انجام معاملاتي كه داراي مشخصه‌ هاي خوبي است سر باز مي‌زنيد. يك ربات معاملاتي فاركس اين ترس را در نظر نمي‌گيرد و تنها بر اساس دستورالعمل هاي شما به معامله مي‌پردازد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

چطور ربات معامله بسازيم؟
بهترين راه براي شروع اين است كه يك حساب دمو در آلپاري در يك بروكر معاملاتي فاركس بسازيد كه از متا‌تريدر پشتيباني مي‌كند و در ادامه شروع به آزمايش و تست در توسعه با زبان برنامه ‌نويسي MQL بكنيد.

چرا استفاده از ربات ريسك به همراه دارد؟
از آنجايي كه ربات هاي معاملاتي از طريق يك كامپيوتر در خانه شما اجرا مي‌شوند،‌ مشكلات تكنيكي ممكن است ايجاد شود. اين مي‌تواند شامل قطع اتصال اينترنت، مشكلات سخت افزاري و قطعي برق شود. يك مشكل تكنيكي مي‌تواند اجراي معامله را با مشكل مواجه كند و اين باعث از بين رفتن فرصت هاي معاملاتي و تصميمات اشتباه شود.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: ربات فاركس آلپاري Alpari، نحوه افتتاح حساب بروكر الپاري، آموزش افتتاح حساب Alpari، تحليل بروكر Alpari، مسابقات بروكر الپاري، حساب پم الپاري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۴:۳۸ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

شروع معامله در اليمپ تريد OlympTrade

ريسك معامله اليمپ تريد چيزي است كه هميشه همراه معاملات است. اين باعث مي‌شود بسياري از تازه واردان به بازارهاي معاملاتي سرمايه خود را از دست بدهند.

با اين حال معامله كردن با وجود ريسك نيز ارزشش را دارد و مي‌توانيد سودآوري بسياري براي شما ايجاد كند. پس از افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد، بسياري از معامله گران تازه كار بدون راهنما معامله اليمپ تريد، شروع به معامله مي‌كنند.

شروع به معامله هميشه همراه است با ضرر كردن، پيشرفت آهسته و اختصاص زمان بسيار به يادگيري معاملات. اين راه موفقيت در بازارهاي معاملاتي است و نمي‌توانيد ميانبر بزنيد.

با اين حال اين راهنماي شروع معامله در اليمپ تريد به شما كمك مي‌كند شروع سريعتري داشته باشيد. در اين مطلب به مقدمات معامله در پلتفرم اليمپ تريد مي‌پردازيم و شما را آماده سودآوري مي‌كنيم.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

5 گام سودآوري در اليمپ تريد
استراتژي معاملاتي در اليمپ تريد
استراتژي هاي بسياري در وب سايت بروكر اليمپ تريد براي شما در دسترس است. شما بايد با همه آنها آشنايي پيدا كنيد و گزينه‌اي كه براي شما مناسب‌تر است را انتخاب كنيد. قبل از پياده ‌سازي استراتژي در حساب زنده، ابتدا به سراغ حساب دمو اليمپ تريد برويد و استراتژي موردنظر خود را امتحان كنيد.

ما پيشنهاد مي‌كنيم كه معاملات خود را براي مدت زمان بيشتري باز نگه داريد چون نسبت به معاملاتي كه 1 دقيقه باز مي‌مانند،‌ احتمال سودآوري بيشتري خواهيد داشت.

اصل 70 درصد در حساب دمو
حساب دمو رايگان اليمپ تريد يك قابليت عالي محسوب مي‌شود و شما بايد از آن استفاده كنيد. تا زماني كه به 70 درصد سودآوري برسيد، به استفاده از حساب تمريني اليمپ تريد ادامه دهيد.

به عبارت ديگر، زماني كه از هر 10 معامله، توانستند 7 معامله سودآور و موفق داشته باشيد، در واقع آماده خواهيد بود كه به گام بعدي برويد. از اين راه شما مي‌توانيد احتمال ضرر خود را در معاملات واقعي اليمپ تريد كاهش دهيد و با اطمينان بيشتري سودآوري كنيد.

حساب زنده بروكر اليمپ تريد
با اينكه حساب دمو اليمپ تريد قابليتي فوق العاده و بسيار مفيد است اما شما را به سودآوري نمي‌رساند. بنابراين اهميت بالايي دارد كه پس از كمي تمرين، به سراغ حساب زنده اليمپ تريد برويد و معامله در شرايط واقعي را تجربه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

در ابتدا بهتر است آهسته شروع كنيد. يك مبلغ كم را به حساب واقعي اليمپ تريد خود واريز كنيد. شايد 10 دلار، شايد 50 دلار و كم كم اين مبلغ را با موفقيت خود در معاملات اليمپ تريد بيشتر كنيد. هدف شما اين است كه تا جايي كه مي‌توانيد سرمايه واريز شده خود را حفاظت كنيد.

از استراتژي هاي مديريت سرمايه اليمپ تريد استفاده كنيد و پس از اينكه توانستيد شروع موفقيت آميزي داشته باشيد، سرمايه اختصاص داده شده به معاملات خود را افزايش دهيد و سودآوري در اليمپ تريد را به سطح جديدي برسانيد.

سودآوري در بروكر اليمپ تريد
حالا كه مي‌دانيد چطور از سرمايه خود در مقابل ضررها محافظت كنيد و سرمايه خود را در حساب خود نگه داريد،‌ بايد به گام بعدي رفته و به دنبال سودآوري و گسترش سرمايه خود در اليمپ تريد  ايران باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

هدف سودآوري خود را براي يك روز يا يك هفته مشخص كنيد. در ادامه محاسبه كنيد كه چه تعداد بايد معامله سودآور انجام دهيد تا بتوانيد به هدف سودآوري خود برسيد. همينطور به ياد داشته باشيد كه اجازه ندهيد احساسات بر روي تصميمات و قضاوت شما اثر بگذارد.

پس از اينكه به هدف سودآوري خود رسيديد، بهتر است براي مدتي معامله كردن را متوقف كنيد و به برداشت از اليمپ تريد بپردازيد. توجه داشته باشيد كه اين مي‌تواند يكي از سخت ترين گام هاي موفقيت در سودآوري از بازارهاي اليمپ تريد باشد.

بازارهاي معاملاتي داراي نيروها و عناصر مختلفي است و شما بايد به موارد بسياري براي سودآوري در اليمپ تريد توجه كنيد. هميشه به ياد داشته باشيد كه در بروكر Olymp Trade احتمال زيادي دارد كه در هنگام تلاش براي سودآوري،‌ با ضرر مواجه شويد؛ مخصوصا اگر به اندازه كافي تمرين نكرده باشيد.

كيفيت معاملات در بروكر اليمپ تريد
يكي از مهمترين نكات معامله در اليمپ تريد اين است كه بايد بر روي باز كردن معاملات خوب تمركز كنيد. كيفيت مهمتر از كميت است. معاملات بيشتر ريسك بيشتري نيز به همراه دارد. هر چقدر معاملات كمتري انجام دهيد كه براي شما احتمال سودآوري بيشتري دارند، براي شما بهتر است.

حالا كه از هر 5 گام معاملاتي مطلع شديد، همه چيز به ميزان تمرين و سبك معاملاتي شما دارد تا بتوانيد سودآوري كنيد و به يك معامله گر باتجربه و ماهر تبديل شويد. طي كردن همه اين مراحل و بررسي بروكر اليمپ تريد بايد حدود 3 ماه براي شما طول بكشد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

آموزش سودآوري در بروكر اليمپ تريد
موفقيت شما به عنوان يك معامله گر در اليمپ تريد فارسي به شدت به قابليت شما در تركيب برخي مهارت هاي مقدماتي بستگي دارد. اولين مهارت، دانش معاملاتي است. شما بايد ياد بگيريد كه چارت ها را بخوانيد، از انديكاتورها استفاده و فرصت هاي معاملاتي خوب را شناسايي كنيد.

مهارت دوم، كنترل احساسات است. در حالت عادي، احساسات هميشه در معاملات شما حضور دارند و تاثير خود را مي‌گذارند. نكته منفي اين است كه احساسات مي‌توانند تعادل شما را بر هم بزنند و هيچوقت نمي‌توان به آنها اعتماد كرد. براي همين شما بايد ياد بگيريد كه پس از انتخاب استراتژي اليمپ تريد مناسب، مديريت احساسات انجام دهيد.

مهارت سوم استراتژي مديريت ريسك اليمپ تريد است. با تاكيد بسيار بايد بگوييم كه هميشه ريسك در معاملات وجود دارد. شما بايد اولين اولويت خود را بر روي حفاظت از سرمايه فعلي خود بگذاريد قبل از اينكه اصلا به سودآوري و گسترش سرمايه فكر كنيد. تنها از اين راه است كه مي‌توانيد در بلند مدت سرمايه خود را گسترش دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

افزايش احتمال موفقيت خود در اليمپ تريد
دنبال كردن قانون “يك‌ها” شانس موفقيت در معاملات را براي شما افزايش مي‌دهد. سوال اين است كه اين قانون به چه چيزي اشاره دارد؟

در قانون يك ها شما تنها بايد يك نماد معاملاتي را براي شروع معامله انتخاب كرده و بر روي آن تمركز كنيد و همينطور تنها از يك استراتژي از بين استراتژي هاي اليمپ تريد براي معاملات خود بهره بگيريد.

بازه زماني و ميزان سرمايه گذاري براي معاملات خود را مشخص كرده و به همان پايبند باشيد. باز كردن چندين معامله همزمان ايده خوبي نيست و همينطور بهتر است از افزايش سرمايه مربوط به هر معامله تا كاملا مهارت پيدا كردن و آموزش تريد در اليمپ تريد، خودداري كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

علاوه بر اين، اگر يك استراتژي براي شما جوابگو است و برايتان سودآوري دارد، صرفا براي پيدا كردن يك استراتژي بهتر، آن را تغيير ندهيد. با اين حال هيچ استراتژي براي هميشه سودآور باقي نمي‌ماند و بالاخره با تغيير شرايط بازار از كار مي‌افتد. تنها در اين زمان است كه بايد به دنبال تغيير استراتژي باشيد.

همينطور شما بايد مهارت صبر كردن را در خود تقويت كنيد. پس از واريز به حساب اليمپ تريد و انتخاب نماد و مشخصات معامله، بيشتر زمان خود را به بررسي چارت و صبر كردن براي نقطه مناسب ورود به معامله سپري خواهيد كرد.

اما خبر خوب اين است كه بايد آگاه باشيد صبر كردن شانس شما را براي رسيدن به 70 درصد موفقيت در معاملات، بالا مي‌برد. بايد متوجه شويد كه بازار دشمن شما نيست. دشمن شما خودتان هستيد. اگر خودتان را نتوانيد كنترل كنيد، معرفي بروكر اليمپ تريد و آشنايي با استراتژي ها و ديگر موارد تاثير چنداني روي شما نخواهد داشت.

شما بايد با طمع، عصبانيت و ترس خود مقابله كنيد. با اختصاص زمان كافي و تمرين كافي، كنترل احساسات خود را بر عهده خواهيد گرفت و سپس در مسير مناسبي براي موفقيت قرار خواهيد گرفت.

????عناصر مهم شروع به معامله اليمپ تريد
مقادير مناسب براي شروع به معامله
????استراتژي معامله
تمركز بر روي 1 استراتژي
????نمادهاي معاملاتي
انتخاب تنها يك نماد معاملاتي
????تعداد معاملات همزمان
تنها معامله باز در هر زمان
????واريز به حساب براي اولين بار
10 دلار
????سرمايه مناسب براي هر معامله
1 دلار
شروع معامله با واريز حداقل اليمپ تريد
حداقل واريز در اليمپ تريد براي حساب واقعي تنها 10 دلار يا يورو است. درست است كه شما براي سودآوري حداكثر به معامله مي‌پردازيد اما اگر نتوانيد سرمايه فعلي خود را حفظ كنيد نمي‌توانيد به گسترش سرمايه خود بپردازيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

بنابراين ما پيشنهاد مي‌كنيم كه در ابتدا با ارقام خيلي كم معاملات خود را آغاز كنيد. تنها 10 دلار را به حساب اليمپ تريد واريز كنيد و ببينيد تا چه حد مي‌توانيد آن را افزايش دهيد.

بياييد فرض كنيم كه شما 10 دلار را در معامله كردن از دست داديد. در اين شرايط احتمال چندان ضربه روحي خاصي دريافت نمي‌كنيد. با اين حال شما بايد خود را طوري آموزش دهيد كه با از دست دادن اين مبلغ در سايت رسمي اليمپ تريد نيز به دنبال تغيير استراتژي و روند معاملاتي خود باشيد.

اگر به ضرر كردن اهميت ندهيد، چه بسا با از دست دادن 100 دلار يا حتي 1000 دلار نيز تغييري در روند خود ندهيد و پس از مدتي تمام سرمايه خود را در حساب هاي اليمپ تريد خود از دست دهيد.

بهترين عملكرد براي شروع اين است كه 10 دلار به حساب واقعي اليمپ تريد واريز كنيد و براي هر معامله نيز 1 دلار اختصاص دهيد. در پايان هفته موجودي خود را بررسي كنيد. آيا مبلغ باقي مانده بزرگتر از 10 دلار است يا كمتر؟ اگر موجودي كمتر از 10 دلار نباشد، همه چيز خوب است.

اگر قابليت اين را داريد كه 10 دلار اوليه خود را حفظ كنيد، بنابراين مي‌توانيد شروع به افزايش موجودي كرده و مقادير بيشتري را سرمايه گذاري كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

هدف و برنامه معاملاتي در اليمپ تريد
حالا كه توانستيد ثابت كنيد مي‌توانيد موجودي حساب خود را حفظ كنيد و در مقابل ضرر تدابير مناسبي بيانديشيد و همينطور اگر مي‌توانيد سودآوري كنيد، حالا بايد به تبديل كردن معامله به يك كسب و كار و منبع سودآوري ثابت در اپليكيشن اليمپ تريد فكر كنيد. اين در معاملات CFD اليمپ تريد نيز اهميت بالايي دارد.

اين يعني يك برنامه معاملاتي خلق كنيد و اهداف خود را براي يك مدت زمان خاص مشخص كنيد. اين مدت زمان مي‌توانيد يك هفته يا يك ماه باشد.

تاريخچه معاملاتي به شما كمك خواهد كرد تا بهتر اهداف خود را مشخص كنيد. بررسي كنيد و ببينيد كه سودآوري هفتگي شما چقدر بوده است؟ فرض كنيم 500 دلار. شما مي‌توانيد هدف خود را براي 1000 دلار تنظيم كنيد و ميزان سرمايه اختصاص يافته به هر معامله را دو برابر كنيد. در معامله كريپتوكارنسي ها در اليمپ تريد نيز مي‌توانيد اين روند را دنبال كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

فراموش نكنيد كه بيش از حد لازم معامله نكنيد. شما بايد سعي كنيد با حداقل معاملات ممكن به هدف سودآوري خود برسيد.

در نهايت شما بايد يك برنامه داشته باشيد كه شما را براي رسيدن به اهداف سودآوري خود راهنمايي مي‌كند. زماني كه اين برنامه آماده است، كافي است آن را تا جايي كه مي‌توانيد دنبال كرده و هميشه در ذهن داشته باشيد كه در هر شرايطي ممكن است با ضرر مواجه شويد و هيچوقت خبري از معامله بدون ريسك اليمپ تريد نخواهد بود.

سوالات متداول شروع معامله در اليمپ تريد
بهترين سرمايه شروع معامله در اليمپ تريد چقدر است؟
حداقل واريز براي حساب هاي واقعي اليمپ تريد تنها 10 دلار يا يورو است. درست است كه شما براي سودآوري حداكثر به معامله مي‌پردازيد اما اگر نتوانيد سرمايه فعلي خود را حفظ كنيد نمي‌توانيد به گسترش سرمايه خود بپردازيد. بنابراين ما پيشنهاد مي‌كنيم كه در ابتدا با ارقام خيلي كم معاملات خود را آغاز كنيد. تنها 10 دلار را به حساب اليمپ تريد واريز كنيد و ببينيد تا چه حد مي‌توانيد آن را افزايش دهيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام  ما را دنبال كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

حفظ سرمايه در اليمپ تريد چگونه است؟
با تاكيد بسيار بايد بگوييم كه هميشه ريسك در معاملات وجود دارد. پس از ثبت نام در بروكر اليمپ تريد شما بايد اولين اولويت خود را بر روي حفاظت از سرمايه فعلي خود بگذاريد قبل از اينكه اصلا به سودآوري و گسترش سرمايه فكر كنيد. تنها از اين راه است كه مي‌توانيد در بلند مدت سرمايه خود را گسترش دهيد. در اين زمينه مي‌توانيد با شماره تلفن 00971588875100 با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

احساسات در معاملات اليمپ تريد چيست؟
احساسات هميشه در معاملات شما حضور دارند و تاثير خود را مي‌گذارند. نكته منفي اين است كه احساسات مي‌توانند تعادل شما را بر هم بزنند و هيچوقت نمي‌توان به آنها اعتماد كرد. براي همين شما بايد ياد بگيريد كه مديريت احساسات انجام دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

چطور برنامه معاملاتي اليمپ تريد خلق كنيم؟
يك برنامه معاملاتي اليمپ تريد خلق كنيد و اهداف خود را براي يك مدت زمان خاص مشخص كنيد. اين مدت زمان مي‌توانيد يك هفته يا يك ماه باشد. شما بايد يك برنامه داشته باشيد كه شما را براي رسيدن به اهداف سودآوري خود راهنمايي مي‌كند. زماني كه اين برنامه آماده است، كافي است آن را تا جايي كه مي‌توانيد دنبال كرده و هميشه در ذهن داشته باشيد كه در هر شرايطي ممكن است با ضرر مواجه شويد و هيچوقت معامله كردن بدون ريسك نخواهد بود.

تغيير استراتژي اليمپ تريد در چه زماني مناسب است؟
اگر يك استراتژي در اليمپ تريد براي شما جوابگو است و برايتان سودآوري دارد، صرفا براي پيدا كردن يك استراتژي بهتر، آن را تغيير ندهيد. با اين حال هيچ استراتژي براي هميشه سودآور باقي نمي‌ماند و بالاخره با تغيير شرايط بازار از كار مي‌افتد. تنها در اين زمان است كه بايد به دنبال تغيير استراتژي باشيد.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: حساب واقعي در بروكر olymp trade، استراتژي اليمپ تريد، بروكر معتبر اليمپ تريد، سودآوري در اليمپ تريد، شارژ و برداشت ريالي، معاملات CFD اليمپ تريد، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۴:۵۸ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

معاملات CFD در بروكر اليمپ تريد

????معاملات CFD در بروكر اليمپ تريد✨
معاملات CFD در واقع به معناي قراردادهاي مابه التفاوت هستند. اين قراردادها براي اين ايجاد شده‌اند كه بدون نياز به خريد نمادهاي معاملاتي،‌ بتوان با پيش ‌بيني قيمت آنها به سودآوري پرداخت. پس از ثبت نام در بروكر اليمپ تريد شما مي‌توانيد با سرمايه گذاري بر روي  CFDها به سودآوري مناسبي دست پيدا كنيد.

در صورتي كه پيش بيني شما درست از آب دربيايد، شما سود حاصل شده از تفاوت قيمت بسته شدن و قيمت باز شدن نماد معاملاتي را در پلتفرم اليمپ تريد دريافت خواهيد كرد. در صورتي كه پيش بيني شما اشتباه باشد، به همان اندازه تفاوت قيمت باز و بسته شدن، ضرر خواهيد كرد.

در سايت بروكر اليمپ تريد تمام  CFDهاي موجود در بخش جفت ارزهاي معاملاتي قابل دسترسي هستند. يكي از نكاتي كه بايد به ياد داشته باشيد ريسك معامله اليمپ تريد است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

CFD ها فرصت مناسبي به معامله گران مي‌دهند تا در مدت زمان كوتاه بتوانند سودآوري مناسبي داشته باشند اما همينطور در صورت عدم مديريت ريسك اليمپ تريد، مي‌توانند براي شما ضرر بزرگي به همراه داشته باشند.

به همين دليل بهتر است هميشه يك استراتژي اليمپ تريد مناسب داشته باشيد و دقيقا مانند معامله ديگر انواع نمادها، بتوانيد خود را در مقابل ريسك محافظت كنيد و سرمايه خود را از دست ندهيد.

معامله با اهرم در اليمپ تريد OlympTrade
يكي از مهمترين مزاياي معامله اليمپ تريد به صورت CFD، ابزاري به نام ضرب كننده يا Multiplier است. اين ابزار قدرتمند به شما اجازه مي‌دهد به مبالغ بزرگتر از چيزي كه خودتان در اختيار داريد دسترسي داشته باشيد. اين نوع معامله به نام معامله با اهرم يا لوريج اليمپ تريد نيز شناخته مي‌شود.

براي درك بهتر بياييد فرض كنيم شما داراي 500 دلار سرمايه معاملاتي هستيد. با انتخاب ضرب كننده يا اهرم 2:1 يا 2 به 1، شما در واقع مي‌توانيد 1000 دلار در معاملات اليمپ تريد سرمايه گذاري كنيد. در اين شرايط بروكر اليمپ تريد فارسي 500 دلار بقيه را براي شما فراهم مي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

البته ريسك بزرگي با استفاده از ضرب كننده ها همراه است. درست است كه استفاده از اين ابزار وسوسه‌كننده است و مي‌توانيد سودآوري هاي بزرگي با آن تجربه كنيد اما از طرف ديگر ضررها نيز چند برابر مي‌شوند و ممكن است تمام سرمايه خود را در اين شرايط با يك معامله از دست بدهيد.

از اين رو معامله گران حرفه‌اي هميشه پيشنهاد مي‌كنند كه از يك استراتژي معاملاتي اليمپ تريد استفاده كنيد تا كمتر با ضرر مواجه شويد. اگر تصميم گرفتيد كه از ضرب كننده استفاده كنيد، اطمينان حاصل كنيد كه در بخش تنظيمات Multiplier را انتخاب كرده باشيد.

اسكالپينگ در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade
برخي معامله گران ترجيح مي‌دهند كه زمان زيادي را به معامله و تحليل تكنيكال و فاندامنتال بازار هاي معاملاتي كارگزاري اليمپ تريد اختصاص ندهند. يا اينكه آنها زمان كافي را در طول هفته ندارند تا ساعت ها بازار را نظارت كنند.

براي اين افراد، معامله CFDها مي‌تواند يك گزينه عالي باشد. روش اسكالپ در اليمپ تريد نيازمند زمان زيادي نيست و تنها در چند دقيقه امكان سودآوري وجود دارد.

براي معامله CFD ها شما مي‌توانيد تنها 15 دقيقه را به صورت روزانه در پلتفرم اليمپ تريد سپري كنيد و به معامله بپردازيد. اما اكثر معامله گران با تجربه نظرشان اين است كه به دست آوردن سودآوري منظم از اين راه نيازمند تمرين بسيار است و بايد همه چيز درباره اليمپ تريد را بدانيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

انواع CFD ها در اليمپ تريد OlympTrade
ارزهاي فيات در اليمپ تريد: شما احتمالا شنيده‌ايد كه ارزها در حال حاضر بزرگترين و نقدينه ترين بازار معاملاتي دنيا را شكل مي‌دهند. به منظور معامله جفت ارزها، پس از واريز به حساب اليمپ تريد شما بايد جفت ارز را در هنگامي كه فكر مي‌كنيد قيمت افزايش خواهيد يافت با قيمت كم خريده يا اينكه آن را در آستانه سقوط قيمت بفروشيد.

پس از مدتي وقتي پيش بيني شما صحيح از آب درآمد،‌ معامله را مي‌بنديد و سود خود را كسب مي‌كنيد. با CFD ها نيز تقريبا همين روند وجود دارد. اما CFDها قرارداد هستند بنابراين شما در واقع به خريد يا فروش ارزها نمي‌پردازيد و تنها بر روي تغييرات قيمت آنها پيش بيني مي‌كنيد.

كريپتوكارنسي هاي اليمپ تريد: محبوبيت رمزارزها يا كريپتوكارنسي ها به اندازه زيادي در سالهاي اخير افزايش پيدا كرده است. برخي ادعاد مي‌كنند رمزارزها سيستم مالي دنيا را به طور كل دچار دگرگوني خواهد كرد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

شما به راحتي مي‌توانيد در وب سايت بروكر اليمپ تريد به معامله رمزارزها در اليمپ تريد بپردازيد بدون اينكه در مورد سيستم هاي كامپيوتري پيشرفته نگراني داشته باشيد. يكي از محبوب ترين ارزهاي الكترونيكي اين روزها، بيت كوين Bitcoin است.

فلزات در بروكر اليمپ تريد: با انتخاب كردن بروكر Olymp Trade براي معاملات خود، شما مي‌توانيد بر روي قيمت فلزات گرانبها به تحليل، پيش بيني و معامله بپردازيد. طلا و نقره از طريق CFD هاي اليمپ تريد در دسترس معامله گران قرار گرفته است.

ETF ها در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade
امروزه شما شانس اين را داريد كه نه تنها بدون نياز به خريد و فروش ارزها از آنها سودآوري كنيد، بلكه مي‌توانيد از معامله شاخص ها از طريق ETF ها يا صندوق قابل معامله اليمپ تريد، درآمدزايي كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

از اين روز شما بايد اخبار روز را در دنياي اقتصاد و شركت ها دنبال كنيد تا بتوانيد جهت بازار را پيش بيني نماييد. پس از تحليل داده ها شما مي‌توانيد با استفاده از الگوهاي بازار اليمپ تريد از جهت بازار سودآوري كنيد.

ETF ها مي‌توانند به شما كمك كنند تا به تنوع بخشي پرتفوي خود با كمترين ورودي ممكن بپردازيد. خريد صندوق هاي قابل معامله به اين معنا است كه شما بخشي از مجموعه سهام اليمپ تريد مشخص را خريداري مي‌كنيد. علاوه بر اين، يك ETF هزينه نسبتا كمي دارد و با مبلغ كمي مي‌توان آن را معامله كرد.

انواع ETF در بروكر اليمپ تريد
در هنگام خريد صندوق هاي قابل معامله اليمپ تريد، هيچ حداقل ميزان سرمايه گذاري وجود ندارد. شما مي‌توانيد حتي فقط يك سهم را خريداري كنيد. خريد و فروش ETF ها بسيار آسان است.

در سايت رسمي اليمپ تريد شما مي‌توانيد به خريداري 4 نوع صندوق قابل معامله بپردازيد:

ETF MSCI Brazil: اين صندوق قابل معامله شامل سهام از شركت هاي اقتصادي در بزريل مي‌شود مانند شركت هاي IT، شركت هاي نفت، بانك هاي بزرگ و توليدكننده مواد غذايي.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ETF S&P 500: اين صندوق قابل معامله بر اساس ترس از سقوط شاخص مشهور S&P 500 بنا شده است. سرمايه گذاران از نمادهاي خاصي استفاده مي‌كنند تا سرمايه گذاري هاي خود را حفظ كنند و اين شاخص S&P 500 روند اين نمادها را دنبال مي‌كند.

ETF NASDAQ: صندوق قابل معامله NASDAQ شامل سهامي از شركت هاي پيشرو IT در ايالات متحده آمريكا مي‌شود. سهام شركت هاي IBM، Apple و Meta را مي‌توان در اين صندوق قابل معامله مشاهده كرد. با بررسي بروكر اليمپ تريد به راحتي مي‌توانيد معامله اين ETF را انجام دهيد.

ETF U.S. Real Estate: اين صندوق قابل معامله بر اساس شركت هايي است كه به بخش املاك ايالات متحده آمريكا مرتبط هستند و به فروش و اجازه مسكن، هتل ها و ساختمان هاي صنعتي و فعاليت هاي ديگر مي‌پردازند.

سهام بيش از 110 سازمان در اين صندوق قابل معامله وجود دارد بنابراين امنيت و ارزش اين ETF نسبتا بالا است و از طريق كابين اليمپ تريد مي‌توانيد اين ETF را معامله كنيد.

در نمودار اليمپ تريد زير به طور خلاصه مشخصات هر صندوق قابل معامله در بروكر اليمپ تريد را مشخص كرده‌ايم:

????صندوق هاي قابل معامله اليمپ تريد
سهام شركت هاي مشمول
????ETF MSCI Brazil
شركت هاي IT، نفت، بانك و غيره در بزريل
✨ETF S&P 500
سهام شركت هاي دنبال شده توسط شاخص S&P 500
????ETF NASDAQ
شركت هاي Apple، Meta و IBM
????ETF U.S. Real Estate
سهام شركت هاي خريد و فروش املاك آمريكا
آموزش معامله CFD ها در اليمپ تريد
براي انجام اولين معامله CFD خود،‌ شما بايد اطلاعات لازم را در بخش مديريت معامله در پلتفرم اليمپ تريد ارائه كنيد. در گام اول، شما بايد يك حجم معامله مشخص كنيد و سپس در صورت نياز ميزان اهرم يا ضرب كننده را انتخاب كنيد.

پس از آن مي‌توانيد دستورهاي كسب سود و توقف ضرر اليمپ تريد را وارد كنيد تا بتوانيد خود را از ضررهاي بيش از حد محافظت كنيد. اين موارد ضروري نيستند اما بهتر است در هر معامله از آن بهره بگيريد تا مديريت ريسك اليمپ تريد را به خوبي اجرا كرده باشيد.

اين دستورها معامله شما را در صورت رسيدن به حد نصاب مشخصي مي‌بندد تا بتوانيد جلوي ضرر اضافه را گرفته و سودهاي خود را قبل از ناپديد شدن، كسب كنيد و به حساب اليمپ تريد خود اضافه كنيد.

بخش بعدي كه بايد به آن توجه كنيد و در بخش اطلاعات معامله به نمايش درمي‌آيد كميسيون معامله است. كميسيون اليمپ تريد را هميشه بايد به عنوان هزينه معامله در نظر گرفته و در محاسبات خود از آن غافل نشويد چون بخشي از سود شما مطمئنا به آن اختصاص پيدا مي‌كند.

در نهايت گزينه پاياني انتخاب بين دكمه سبز رنگ خريد يا دكمه قرمز فروش است كه سرنوشت سودآوري يا ضرر شما را مشخص مي‌كند و مطمئنا قبل از زدن اين دكمه ها بايد تحليل فاندامنتال و تكنيكال مناسبي انجام داده باشيد و از استراتژي هاي اليمپ تريد مناسبي بهره گرفته باشيد.

براي بستن معامله به صورت دستي شما مي‌توانيد به راحتي موس خود را بر روي مستطيل معامله بياوريد و در اين لحظه شاهد عبارت Close The Trade خواهيد بود كه ميزان سود يا ضرر نهايي شما را نشان مي‌دهد. زماني كه بر روي آن كليك كنيد، معامله بسته خواهد شد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

تفاوت CFD ها و ابزار مشتقه اليمپ تريد
مهمترين تفاوت بين CFD ها و ابزار مشتقه معاملاتي، حد ضرر و سود اين معاملات است. در مورد CFD ها، شما مي‌توانيد به اندازه تفاوت بين قيمت باز شدن و بسته شدن نماد معاملاتي به سودآوري بپردازيد يا اين متضرر شويد.

از طرف ديگر در ابزار مشتقه ديجيتال، مارجين ضرر يا سود ثابت است و به قيمت بستگي ندارد. براي موفقيت در بروكر اليمپ تريد بايد به اين نكات مهم توجه داشته باشيد.

تفاوت بزرگ ديگر به نحوه بستن تراكنش ها مربوط مي‌شود. در هنگام معامله CFD ها شما مي‌توانيد از يك معامله در هر زماني خارج شويد. در ابزار مشتقه ديجيتال اليمپ تريد با اينكه مي‌توانيد قبل از دوره مشخص شده معامله را ببنديد اما اين باعث كاهش قابل توجه سود مي‌شود. براي اطلاعات بيشتر به بخش معرفي بروكر اليمپ تريد مراجعه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول معاملات CFD در اليمپ تريد
چطور در اليمپ تريد CFD معامله كنيم؟
پس از افتتاح حساب اليمپ تريد، براي انجام معامله CFD،‌ شما بايد اطلاعات لازم را در بخش مديريت معامله در پلتفرم اليمپ تريد ارائه كنيد. بايد يك حجم معامله مشخص كنيد و سپس در صورت نياز ميزان اهرم يا ضرب كننده را انتخاب كنيد و بخش هاي توقف ضرر و كسب سود را تكميل كرده و گزينه خريد يا فروش را انتخاب كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشيد.

ETF يا صندوق قابل معامله در اليمپ تريد چيست؟
ETF ها مي‌توانند به شما كمك كنند تا به تنوع بخشي پرتفوي خود با كمترين ورودي ممكن بپردازيد. خريد صندوق هاي قابل معامله به اين معنا است كه شما بخشي از مجموعه سهام مشخص را خريداري مي‌كنيد. علاوه بر اين، يك ETF هزينه نسبتا كمي دارد و با مبلغ كمي مي‌توان آن را معامله كرد. با تماس با شماره 00971588875100 از مشاوران ما در اين زمينه راهنمايي بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

آيا معامله با لوريج در اليمپ تريد امكان پذير است؟
يكي از مهمترين مزاياي معاملات CFD در بروكر اليمپ تريد ايران، ابزاري به نام ضرب كننده يا Multiplier است. اين ابزار قدرتمند به شما اجازه مي‌دهد به مبالغ بزرگتر از چيزي كه خودتان در اختيار داريد دسترسي داشته باشيد. اين نوع معامله به نام معامله با اهرم يا لوريج اليمپ تريد نيز شناخته مي‌شود.

توقت ضرر و كسب سود در اليمپ تريد چيست؟
اين دستورها معامله شما را در صورت رسيدن به حد نصاب مشخصي مي‌بندد تا بتوانيد جلوي ضرر اضافه را گرفته و سودهاي خود را قبل از از بين رفتن، كسب كنيد و به حساب هاي اليمپ تريد خود اضافه كنيد.

اسكالپ در اليمپ تريد چيست؟
روش اسكالپ در اليمپ تريد نيازمند زمان زيادي نيست و تنها در چند دقيقه امكان سودآوري وجود دارد. براي معامله CFD ها شما مي‌توانيد تنها 15 دقيقه را به صورت روزانه در پلتفرم اليمپ تريد براي ويندوز سپري كنيد و به معامله بپردازيد. اما اكثر معامله گران با تجربه نظرشان اين است كه به دست آوردن سودآوري منظم از اين راه نيازمند تمرين بسيار است.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: CFD اليمپ تريد، استراتژي اليمپ تريد، ابزارهاي معاملاتي olymp trade، بهترين بروكرهاي باينري، بررسي بروكر معتبر اليمپ تريد، بازار قراردادهاي آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۱:۰۷ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

مديريت سرمايه اليمپ تريد OlympTrade

????مديريت سرمايه اليمپ تريد OlympTrade????
معامله در بازارهاي مالي و كسب درآمد از اليمپ تريد مي‌تواند منجر به سودآوري و بازده هاي بزرگ شود يا اينكه ضرر به همراه داشته باشد. شما وارد معامله مي‌شود و فرض كنيم كه 50 درصد شانس حركت صعودي نماد معاملاتي و 50 درصد شانس نزول وجود دارد.

در اين شرايط شما بايد ريسك را در نظر بگيريد. پس از ثبت نام در بروكر اليمپ تريد شما مي‌توانيد در معاملات خود، قبل از پايان تاريخ انقضاي معامله، آن را ببنديد و با اين كار نيز ضرر كنيد.

با افزايش تجربه معاملاتي خود در پلتفرم اليمپ تريد، ياد خواهيد گرفت كه چه مواردي بهترين شرايط ورود به معامله محسوب مي‌شوند. براي حفظ موجودي حساب خود و مديريت ريسك اليمپ تريد شما بايد اطلاعات كافي از استراتژي هاي مديريت سرمايه داشته باشيد.

در اين مطلب با هم به استراتژي هاي مديريت ريسك و مديريت سرمايه اليمپ تريد مي‌پردازيم و با بررسي بروكر اليمپ تريد، از بهترين اقدامات لازم براي به حداكثر رساندن سودآوري در اين بروكر مطلع مي‌شويم.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

اهميت مديريت ريسك در اليمپ تريد
يك معامله گر هميشه بايد به دنبال محافظت از سرمايه خود باشد. درست است كه هدف اصلي گسترش سرمايه است اما شما همينطور بايد به پيش بيني ضررها و راه هاي مقابله با آن نيز بپردازيد. به همين دليل داشتن يك استراتژي مناسب مديريت پول اليمپ تريد مي‌تواند بسيار ضروري باشد.

در هر بار معامله شما بايد مقدار معامله را مشخص كنيد. علاوه بر اين، شما بايد در نظر بگيريد كه چه تعداد تراكنش هاي متضرر را مي‌توانيد تحمل كنيد قبل از اينكه معامله كردن در آن روز را كنار بگذاريد.

يكي از موارد مهم اين است كه در داخل استراتژي اليمپ تريد براي مديريت ريسك، بايد زمان معامله كردن و زماني كه نبايد معامله كنيد را براي خودتان مشخص كنيد.

در هنگام معامله بر روي سايت بروكر اليمپ تريد مي‌توان از انواع مختلفي از استراتژي هاي اليمپ تريد براي مديريت سرمايه استفاده كرد. در اين مطلب به تعدادي از مهمترين آنها اشاره مي‌كنيم.

اما بايد به ياد داشته باشيد كه شما مي‌توانيد استراتژي مديريت ريسك خودتان را خلق كنيد كه دقيقا طبق نيازها و اهداف شما باشد. همينطور فراموش نكنيد كه هميشه در هنگام معامله جفت ارزها يا معامله كريپتوكارنسي در اليمپ تريد، ريسك وجود دارد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

اما اگر شما به خوبي قوانين معامله را بدانيد و يك استراتژي قوي داشته باشيد و آماده يادگيري و تمرين باشد، پس براي سودآوري در اليمپ تريد، چيزي جلودار شما نيست.

لازم به ذكر است كه هيچ تضميني براي سودآوري در معامله با حساب هاي اليمپ تريد وجود ندارد و احتمالات نقش مهمي در معاملات اليمپ تريد دارند. با اين حال با يك استراتژي مديريت سرمايه مناسب، مي‌توانيد اطمينان كافي براي سودآوري با اليمپ تريد را داشته باشيد.

⚡استراتژي مديريت سرمايه اليمپ تريد
ميزان ريسك استراتژِي
????استراتژي حجم ثابت
ريسك كم
????استراتژي معامله به علاوه سود
ريسك متوسط
????استراتژي مارتينگل
ريسك بالا
معامله با حجم ثابت در اليمپ تريد OlympTrade
طبيعتا شما به دنبال اين هستيد كه سرمايه خود را افزايش دهيد اما برخي مواقع ضرر گريبانگير شما مي‌شود. كاري كه برخي معامله گران در اين مواقع انجام مي‌دهند، افزايش حجم سرمايه گذاري در معامله بعد براي جبران سريعتر ضرر طبق قوانين سايت اليمپ تريد است.

اما هميشه چنين كاري جوابگو نيست. معامله ممكن است دوباره با شكست مواجه شود و در اين شرايط موجودي حساب اليمپ تريد شما بيشتر از قبل از بين مي‌رود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

كاري كه معامله گران موفق اغلب انجام مي‌دهد،‌ به سادگي معامله به همان اندازه قبل است. براي مثال اگر 10 معامله انجام دهيد كه هر كدام با 10 دلار انجام مي‌شود و تنها 6 معامله سودآور باشد و 4 معامله متضرر، با احتساب بازده 82 درصد اليمپ تريد در معاملات موفق، در نهايت شما 9.20 دلار سودآوري خواهيد داشت.

استراتژي سودآوري بروكر اليمپ تريد
در اين استراتزي مديريت سرمايه، معامله گران يك ميزان ثابت از حجم معاملاتي را به علاوه ميزان سود حاصل شده از معامله قبلي، وارد معامله جديد مي‌كنند. پس از ورود به سايت رسمي اليمپ تريد در واقع اگر معامله اول موفقيت آميز بود، شما مبلغ كلي كه در اختيار داريد را به معامله بعدي اختصاص مي‌دهيد.

براي مثال فرض كنيد كه با بازده 82 در اليمپ تريد ايران يك معامله با حجم 10 دلار انجام مي‌دهد. در صورت پيش بيني صحيح، 8.20 دلار سود به دست مي‌آوريد. اما در معامله بعد 18.20 دلار را با اپليكيشن اليمپ تريد وارد معامله مي‌كنيد و به همين شكل پيش مي‌رويد.

با اين وضعيت در معامله بعدي مي‌توانيد 33.12 دلار سرمايه‌ گذاري كنيد چون معامله قبلي موفقيت آميز بود. اگر بتوانيد زنجيره موفقيت آميزي از سه معامله به دست آوريد، مي‌توانيد سودآوري نهايي 60.29 دلار را تجربه كنيد.

اين استراتزي مخصوصا يك روش قدرتمند براي افزايش سريع سودآوري ها محسوب مي‌شود چون شما نه تنها مبلغ ابتدايي را دوباره وارد معامله مي‌كنيد، بلكه سودآوري ها را نيز در معامله به كار مي‌گيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

البته توجه داشته باشيد كه اين روش ريسك بالايي دارد و پس از واريز به اليمپ تريد اگر معامله بر خلاف شما حركت كند، هميشه به اندازه 10 دلار ضرر خواهيد كرد (چون اين مبلغ اولين معامله بود)، و پس از ضرر بايد دوباره تلاش كنيد تا سري معاملات موفق جديدي انجام دهيد.

اگر اين استراتژي را با استراتژي حجم ثابت اليمپ تريد در ايران كه بالاتر توضيح داديم مقايسه كنيم،‌ به وضوح مي‌توان فوايد آن را مشاهده كرد. در استراتژي اندازه ثابت زماني كه سه معامله موفق پشت سر هم انجام دهيد، با فرض 10 دلار بودن مبلغ سرمايه گذاري اوليه، سودآوري شما 24.6 دلار خواهد بود در حالي كه با اين استراتژي مي‌توانيد 50.29 دلار سودآوري داشته باشيد.

استراتژي مديريت سرمايه مارتينگل اليمپ تريد
استراتژي مديريت ريسك مارتينگل Martingale يكي ار ريسكي ترين استراتژي هاي اليمپ تريد محسوب مي‌شود. اين استراتژي شامل افزايش حجم معامله اول تا زماني كه معامله سودآوري كند،‌ مي‌شود.

شما در ابتدا بايد از معايب اين روش در اليمپ تريد باينري آپشن آگاه باشيد. اولين نكته اين است كه استفاده بدون آگاهي از اين متد مي‌تواند تمام سرمايه شما را از بين ببرد. در واقع اگر معاملات شما به طور زنجيروار منتهي به ضرر شود و هر بار حجم معامله اليمپ تريد را افزايش دهيد، ممكن است حساب شما خالي شود.

يك نكته منفي ديگر اين است كه معاملات جديد بايد ضرر معاملات قبلي را جبران كنند و در نهايت در صورت موفقيت و بازگرداندن ضررها،‌ ممكن است سود كمي براي شما باقي بماند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

اين سبك مديريت سرمايه مي‌توانيد با هر سيگنال اليمپ تريد عمل كند. همه چيز به اين بستگي دارد كه موجودي شما چه تعداد ضرر پشت سر هم را مي‌تواند تحمل كند. اگر استراتژي معاملاتي شما عموما ضررهاي زنجيرواري ايجاد نمي‌كند، پس با احتياط مي‌توانيد از اين روش استفاده كنيد و سپس برداشت پول از اليمپ تريد انجام دهيد.

به طور كلي ما زماني استفاده از استراتژي مارتينگل را به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه كاملا با نحوه استفاده از آن و نقاط قوت و همينطور ريسك هاي آن اگاه باشيد. برخي مواقع بهتر است سودآوري كمتري داشته باشيد تا اينكه كل سرمايه خود را با معاملات اشتباه پشت سر هم از دست دهيد.

تست استراتژي مديريت سرمايه اليمپ تريد
بهترين راه اطمينان از اينكه استراتژي مديريت سرمايه شما جواب مي‌دهد و شما را از ضررها حفظ مي‌كند، امتحان آن در حساب دمو اليمپ تريد است. تمام مشترياني كه از طريق وب سايت در بروكر اليمپ تريد ثبت نام مي‌كنند، به يك حساب تمريني در بروكر اليمپ تريد دسترسي خواهند داشت.

اگر مطلب معرفي بروكر اليمپ تريد Olymp Trade را مطالعه كرده باشيد، در واقع اين يك حساب تمريني است كه دنياي واقعي معاملات را شبيه‌ سازي مي‌كند و در آن مي‌توانيد بدون اينكه سرمايه خود را در معرض ريسك قرار دهيد، با پول مجازي به معامله بپردازيد و با بازارهاي معاملاتي آشنايي پيدا كنيد.

نكته مهم اين است كه استفاده از اين دموي شبيه ساز محدوديت زماني ندارد و تا هر زماني كه بخواهيد مي‌توانيد از آن استفاده كرده و استراتژي هاي مختلف خود را تست كنيد و مهارت هاي معاملاتي خود را در پلتفرم Olymp Trade بهبود ببخشيد.

در ابتداي معامله با حساب دمو شما 10000 واحد پول مجازي دريافت مي‌كنيد كه مي‌توانيد با آن به معامله بپردازيد. اگر پس از مدتي معامله كردن موجودي پول مجازي شما كمتر از 5000 دلار شود، به راحتي مي‌توانيد با دو كليك ساده و بدون پرداخت هيچ مبلغي، آن را به ميزان 10000 بازگردانيد.

تجربه معامله در حساب دمو تا جايي كه ممكن است به حساب واقعي و دنياي واقعي معاملات نزديك است و حتي در هنگام معامله در حساب واقعي اليمپ تريد نيز مي‌توانيد براي تست استراتژي هاي جديد خود از حساب دمو بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

اما توجه داشته باشيد كه حساب دمو يكي از شاخصه‌ هاي اصلي بازارهاي معاملاتي يعني احساسات بازار را منعكس نمي‌كند و در واقع زماني كه با پول مجازي معامله مي‌كنيد آن فشار رواني بر روي شما قرار ندارد. بنابراين در هنگام معامله در حساب دمو بايد اين نكته را در ذهن داشته باشيد.

احساسات بازار اليمپ تريد OlympTrade
معامله با احساسات و چيزي كه به آن باور داريد و اينكه حس كنيد معامله به همان صورتي كه مي‌خواهيد عمل خواهد كرد، شامل ريسك بالايي مي‌شود اما اگر اطمينانتان بر اساس دانش و تجربه و مطالعه پكيج آموزش اليمپ تريد باشد، مي‌تواند منجر به سودآوري بالايي شود.

اگر شما مي‌توانيد ترند را شناسايي كنيد، احتمال موفقيت معاملات شما بالا مي‌رود. شما مي‌توانيد مبالغ بيشتري در هر معامله سرمايه گذاري كنيد. از طرف ديگر اگر اطمينان نداريد كه بازار به كدام سمت حركت خواهد كرد، بهتر است مبلغ كمي به معاملات اختصاص دهيد.

در يك روش ادراكي براي مديريت سرمايه، احساسات مي‌توانند براي شما مشكلات بسياري ايجاد كنند. زماني كه از ترفندهاي اليمپ تريد استفاده مي‌كنيد، معاملات كوچك براي شما سودآوري مي‌كنند، ممكن است اعتماد به نفس بيش از حدي كسب كنيد و بخواهيد به سراغ مبالغ بزرگ تر برويد.

اما زماني كه سرمايه بزرگي وارد معامله مي‌كنيد و ضرر مي‌كنيد، ممكن است احساس بدي پيدا كنيد و ديگر براي سرمايه گذاري مبالغ بزرگ در آينده حس ترس داشته باشيد و درباره اليمپ تريد و معامله در آن شك داشته باشيد. ترس و طمع دو احساس بزرگ و مخرب در زمينه معاملات محسوب مي‌شوند.

به طور كلي معامله بر اساس احساسات اصلا پيشنهاد نمي‌شود اما اگر تصميمات شما داراي يك استراتژي مشخصي نيست اما بر اساس شواهد بازار و پيدا كردن ترندها و ديگر نشانه‌ ها انجام مي‌شود، اين مي‌تواند در كنار تجربه معاملاتي، منجر به سودآوري در اليمپ تريد شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول مديريت سرمايه اليمپ تريد
بهترين استراتژي مديريت ريسك اليمپ تريد چيست؟
استراتژي هاي مديريت ريسك به ميزان ريسكي كه شما مي‌توانيد تحمل كنيد و همينطور ميزان سرمايه شما مرتبط هستند. بنابراين شما بايد پس از افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد، هر كدام از استراتژي هاي مديريت ريسك را بررسي كنيد و موردي كه براي شما مناسب تر بود را براي معاملات خود انتخاب كنيد. براي اطلاعات بيشتر با شماره تماس 00971588875100 با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

چطور با ريسك معاملات اليمپ تريد مقابله كنيم؟
يك معامله گر هميشه بايد به دنبال محافظت از سرمايه خود باشد. درست است كه هدف اصلي گسترش سرمايه است اما شما همينطور بايد به پيش بيني ضررها و راه هاي مقابله با آن نيز بپردازيد. به همين دليل داشتن يك استراتژي مناسب مديريت پول اليمپ تريد مي‌تواند بسيار ضروري باشد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشيد.

آيا معامله بدون ريسك اليمپ تريد وجود دارد؟
همه معاملات داراي ريسك هستند و شما هميشه بايد از استراتژي هاي مديريت ريسك و سرمايه بهره گيريد. با اين حال بروكر OlympTrade به عنوان بونوس به برخي از معامله گران فعال امكان معامله بدون ريسك را فراهم مي‌كند. به اين شكل كه براي يك يا چند معامله ضرر معاملات شما به حسابتان منظور نمي‌شود. با اين حال چنين قابليتي تنها در شرايط ويژه به شما تعلق مي‌گيرد.

نحوه امتحان كردن استراتژي ها چگونه است؟
بهترين راه اطمينان از اينكه استراتژي مديريت سرمايه شما جواب مي‌دهد و شما را از ضررها حفظ مي‌كند، امتحان آن در حساب دمو اليمپ تريد است. تمام مشترياني كه از طريق وب سايت در بروكر اليمپ تريد ثبت نام مي‌كنند، به يك حساب معاملاتي دمو يا تمريني دسترسي خواهند داشت.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

استراتژي مارتينگل اليمپ تريد چيست؟
استراتژي مديريت ريسك مارتينگل Martingale يكي ار ريسكي ترين استراتژي هاي اليمپ تريد محسوب مي‌شود. اين استراتژي شامل افزايش حجم معامله اول تا زماني كه معامله سودآوري كند،‌ مي‌شود.

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: سود اوري در بروكر اليمپ تريد، اعتبار اليمپ تريد، برترين بروكر باينري، استراتژي هاي اليمپ تريد، پشتيباني بروكر اليمپ تريد، سايت olymp trade،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۲:۳۵ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

معامله رمزارزها در اليمپ تريد OlympTrade

رمزارزها يا كريپتوكارنسي هاي اليمپ تريد در گذشته محبوبيت بالايي نداشتند و تنها در چند سال اخير شاهد افزايش طرفداران رمزارزها و به طور كلي ارزهاي ديجيتال اليمپ تريد بوده‌ايم. در حال حاضر كريپتوكارنسي ها به يك بخش بزرگ از بازارهاي معاملاتي تبديل شده‌اند.

در حال حاضر كريپوكارنسي هاي فراواني در بازارهاي معاملاتي در دسترس است و با توجه به استفاده از تكنولوژي امن و پرسرعت بلاكچين، روز به روز افراد بيشتري به سمت خريد، پرداخت، ماين كردن و ديگر تراكنش هاي كرپيتوكارنسي رو مي‌آورند و سايت رسمي اليمپ تريد نيز از اين قائده مستثني نيست.

يكي از مهمترين ويژگي هاي كريپتوكارنسي ها ديجيتال بودن آن ها است. براي خريد رمزارزها شما مي‌توانيد از ارز هاي فيات معمول استفاده كنيد. بروكر اليمپ تريد ايران در راستاي توسعه معاملات رمزارزها فعاليت هاي مفيد بسياري انجام داده است و در حال حاضر رمزارزهاي بسياري در پلتفرم اليمپ تريد وجود دارد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

در اين مطلب شما را با رمزارزها و نحوه معامله آنها در بروكر معتبر اليمپ تريد آشنا مي‌كنيم تا بتوانيد يك راه جذاب ديگر براي سودآوري در اليمپ تريد پيدا كنيد.

????انواع نمادهاي معاملاتي اليمپ تريد
تعداد نمادها
⚡جفت ارزهاي معاملاتي
بيش از 35 جفت ارز
????كريپتوكارنسي يا رمزارزها
12 رمزارز از جمله بيت كوين، اتريوم و ريپل
????شاخص ها
10 شاخص
????فلزات
4 فلز طلا، نقره، پلاتينيوم و مس
????نماد انرژي
نفت خام و گاز طبيعي
????سهام
12 سهام شركت هاي آمريكايي
مزاياي معامله كريپتوكارنسي در اليمپ تريد
قبل از هر چيز توجه داشته باشيد كه كريپوكارنسي ها نيز مانند هر نماد معاملاتي ديگري، در كنار مزايا، داراي معايب و نكات منفي خود است كه در طول اين مطلب به آنها نيز اشاره خواهيم كرد. اما به طور كلي مزاياي معامله كريپو در اليمپ تريد شامل موارد زير مي‌شود:

رابط كاربري كاربرپسند و ساده حتي براي افراد تازه وارد
حداقل واريز بسيار كم براي معامله
امكان پرداخت و واريز با رمزارزها و روش هاي مختلف ديگر از جمله كيف پول هاي الكترونيك
حساب دمو اليمپ تريد رايگان
امكان دسترسي به معاملات كريپوكارنسي از طريق تلفن همراه
طيف مناسبي از كريپوكارنسي هاي بزرگ بازار
پشتيباني مشتريان مفيد و كاربردي

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

آموزش معامله كريپتو در اليمپ تريد
پس از آشنايي و معرفي اليمپ تريد قدم اول در معامله رمزارزها در بروكر اليمپ تريد اين است كه در كابين اليمپ تريد به بخش ارزها رفته و رمزارزها (Cryptocurrencies) را انتخاب كنيد. حالا لازم است كه مقداري اطلاعات وارد كنيد تا بتوانيد معامله خود را باز كنيد.

ابتدا ميزاني كه مي‌خواهيد در يك معامله سرمايه گذاري كنيد را وارد كنيد. در ادامه يك مقدار ضرب‌ كننده (Multiplier) انتخاب كنيد. ضرب كننده x10 به اين معني است كه ميزان سرمايه گذاري شما 10 برابر بيشتر از ميزان سرمايه‌اي است كه در بخش اول وارد كرده‌ايد.

حتما به ياد داشته باشيد كه اين افزايش 10 برابري نه تنها براي سودآوري بوده بلكه در ضرر نيز 10 برابر است. بنابراين در هنگام استفاده از ضرب كننده يا اهرم اليمپ تريد بايد بسيار احتياط كنيد و از استراتژي هاي مديريت ريسك بهره بگيريد.

گام بعدي اين است كه مقادير توقف ضرر اليمپ تريد (Stop Loss) و كسب سود (Take Profit) را تنظيم كنيد. اين دو دستور محبوب براي مديريت ريسك اليمپ تريد هستند. با رسيدن به سطح توقف ضرر و كسب سود معامله به طور اتوماتيك بسته مي‌شود.

براي مثال اگر معامله سطح كسب سود را بر روي +200 قرار دهيم و سطح توقف ضرر را بر روي -50 ثبت كنيم، معامله زماني كه 200 دلار سودآوري كرديد يا 50 دلار ضرر كرديد، به طور اتوماتيك بسته خواهد شد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

پس از وارد كردن اين مبالغ كميسيون اليمپ تريد در كادر بعدي به نمايش درمي‌آيد. اين هزينه معامله‌اي است كه بروكر اليمپ تريد به عنوان كميسيون دريافت مي‌كند و براي انواع معاملات و نمادهاي مختلف متفاوت بوده و به اندازه معامله و همينطور سطح حساب شما بستگي دارد.

در نهايت دو دكمه سبز و قرمز با نام هاي Buy و Sell را مشاهده مي‌كنيد كه در واقع تراكنش را تكميل مي‌كنند. اگر فكر مي‌كنيد قيمت افزايش خواهد يافت روي دكمه سبز يا خريد كليك كنيد و اگر پيش بيني مي‌كنيد قيمت افت مي‌كند، دكمه قرمز يا فروش را انتخاب كنيد.

توجه داشته باشيد كه اگر به خوبي به بررسي بروكر اليمپ تريد پرداخت باشيد مي‌دانيد كه حتي پس از باز كردن معامله نيز مقادير مورد نظر را تغيير دهيد و كسب سود و توقف ضرر را با توجه به وضعيت بازار ويرايش كنيد.

اقدام ديگري كه مي‌توانيد انجام دهيد، بستن معامله است. بنابراين نيازي نيست كه صبر كنيد تا معامله به طور اتوماتيك بسته شود. هر زمان كه به نظرتان مناسب است، روي گزينه Close كليك كنيد و معامله بسته مي‌شود.

خريد و فروش رمزارزها در اليمپ تريد
براي افرادي كه به تازگي با كريپتوكارنسي ها آشنا شده‌اند، سخت ترين و گيج كننده‌ترين عمل خريد و ذخيره رمزارزها به شمار مي‌آيد. با اينكه تكنولوژي بلاكچين به دليل شفافيت، سرعت و نوآوري، فوق‌‌العاده محسوب مي‌شود، با اين حال يادگيري تعامل با آن و ذخيره رمزارزها و همينطور واريز و برداشت اليمپ تريد مي‌تواند سخت باشد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

علاوه بر بروكر Olymp Trade يك فرد مي‌تواند از راه‌هاي مختلفي كريپوكارنسي خريداري كند. يكي از رايج ترين راه‌ها ساخت يك حساب در يك پلتفرم تبادل رمزارزها است. در سالهاي اخير پلتفرم هاي بسياري ظهور كرده‌اند كه مي‌توانيد ارزهاي فيات مانند دلار و يورو را مي‌توان واريز كرد و با كريپو مبادله كرد.

اين بورس هاي كريپو معمولا دسترسي به بسياري از رمزارزهاي محبوب و حتي رمزارزهاي فرعي را فراهم مي‌كنند. مشهور ترين رمزارزها بيت كوين اليمپ تريد، اتريوم، ريپل و لايت كوين به شمار مي‌آيند. در ادامه تنها كافي است با ثبت يك درخواست خريد در آن پلتفرم به خريد كريپتو از فرد ديگري بپردازيد.

پس از معامله، مبلغ به حساب شما منظور مي‌شود و تنها مبلغي به عنوان كميسيون كم مي‌شود. در اين مرحله شما مي‌توانيد رمزارز موردنظر خود را از حساب پلتفرم موردنظر برداشت كنيد و به يك كيف پول ديجيتال منتقل كنيد.

البته شما مي‌توانيد كريپوكارنسي خود را در همان حساب پلفترم تبادل رمزارز نگه داريد اما توجه داشته باشيد كه اين كار توصيه نمي‌شود و براي امنيت مبالغ خود و جلوگيري از كلاهبرداري اليمپ تريد و هك حساب، بهتر است روش ذخيره سازي مناسبي را براي رمزارز خود انتخاب كنيد.

 

ريسك معامله رمزارزها در اليمپ تريد
مطمئنا مي‌دانيد كه در كنار مزايا، معامله رمزارزها داراي ريسك و معايب خود نيز است و ممكن است در مقابل معامله فاركس اليمپ تريد يا معامله سهام اليمپ تريد، در مواقعي جذاب‌تر و در مواقعي نيز پرنقص به نظر برسد.

نياز به خريد، ذخيره سازي، انتقال و تبديل رمزارزها به منظور معامله رمزارزها در اليمپ تريد، مي‌تواند براي معامله گر كار سخت و پر دردسري باشد مخصوصا اگر در ايران زندگي مي‌كنيد. همينطور هزينه انتقال و ذخيره سازي كريپتوها نيز مي‌تواند بالا باشد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

از طرف ديگر ممكن است در مسير پر پيچ و خم آماده كردن رمزارزها براي معامله در حساب اليمپ تريد، اشتباه كنيد و ديگر سرمايه‌تان قابل بازگشت نباشد.

خوشبختانه خود اليمپ تريد به كمك شما آمده است تا اين مسير سخت را آسان كند تا بتوانيد بدون دردسر به معامله رمزارزها بپردازيد. معامله نمادهاي كريپتوكارنسي در حساب هاي اليمپ تريد بسياري از كارهاي اضافه را از بين مي‌برد.

پس از افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد، كافي است يك حساب USDT در بروكر اليمپ تريد بسازيد. براي استفاده از اين حساب نيازي به خريد بيت كوين يا ديگر رمزارزها نداريد. اكثر مشتريان اليمپ تريد از دلار آمريكا يا يورو براي واريز استفاده مي‌كنند.

حساب USDT در واقع نوعي از حساب در اليمپ تريد است كه به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واريز و برداشت بپردازيد.

رمزارز USDT در واقع يك استيبل كوين محسوب مي‌شود يعني ارزش آن به يك ارز فيات به نام دلار آمريكا بستگي دارد. برخلاف ديگر رمزارزها مانند بيت كوين، USDT نوسان بسيار كمتري دارد. از اين اين باعث افزايش امنيت اليمپ تريد و روند معاملاتي آن مي‌شود.

شارژ و برداشت با رمزارزهاي اليمپ تريد
بروكر اليمپ تريد از طريق سايت رسمي اليمپ تريد اجازه مي‌دهد كه مشتريان از طريق رمزارزها يا كريپتوكارنسي ها به واريز و برداشت به حساب هاي بروكر اليمپ تريد بپردازند. براي آموزش معامله با Olymp trade به وسيله رمزارزها بايد آشنايي كافي با خود رمزارزها و نحوه تبادل آنها داشته باشيد.

رمزارزهايي كه با استفاده از آنها مي‌توانيد به اليمپ تريد واريز و برداشت انجام دهيد شامل بيت كوين (Bitcoin)، تتر (Tether) و اتريوم (Ethereum) مي‌شود.

به منظور واريز از طريق بيت كوين، اتريوم و تتر، آدرس ايميل و همينطور آدرس استرداد رمزارز را بايد ارائه كنيد. آدرس استرداد يا بازپرداخت رمزارز براي اين دريافت مي‌شود كه در صورت اشكال در واريز، مبلغ به شما پس داده شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

پس از آن با يك كد QR به صفحه‌ ديگري منتقل مي‌شود تا پرداخت را تكميل كنيد و به كيف پولي كه ارائه شده است مبلغ را واريز كنيد. پس از اين لحظه 180 دقيقه زمان خواهيد داشت تا واريز اليمپ تريد را انجام دهيد.

توجه داشته باشيد كه اگر مبلغ واريزي با چيزي كه درخواست داده باشيد متفاوت باشد يا اينكه بيش از يك واريز انجام شود، پرداخت لغو شده و مبلغ به شما بازگردانده مي‌شود.

زمان واريز براي كريپتوكارنسي ها معمولا تا 24 ساعت پس از پرداخت است و سپس مي‌توانيد به راحتي از مبلغ در معاملات خود استفاده كنيد.

برداشت از حساب اليمپ تريد روند ساده‌اي دارد. براي برداشت با بيت كوين از اليمپ تريد، شما بايد در صفحه برداشت بيت كوين را انتخاب كنيد و مقدار موردنظر و همينطور آدرس كيف پول بيت كوين را وارد كنيد. پس از اين يك شماره درخواست برداشت دريافت مي‌كنيد كه مي‌توانيد با استفاده از آن وضعيت درخواست خود را دنبال كنيد.

براي برداشت از طريق اتريوم و همينطور تتر شما دو گزينه پيش رو داريد. اينكه از پروتوكل ERC20 يا Omni براي برداشت استفاده كنيد. در نهايت آدرس اتريوم يا تتر خود را وارد مي‌كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه شما بايد يك هزينه برداشت را پرداخت كنيد كه به نرخ تبادل اتريوم و تتر ارتباط دارد. زمان پردازش درخواست هاي برداشت براي بيت كوين، اتريوم و تتر از 24 ساعت تا 5 روز كاري است و در اين مدت به راحتي مي‌توانيد سودآوري بروكر اليمپ تريد خود را برداشت كنيد.

معامله CFD بروكر اليمپ تريد OlympTrade
يكي از بهترين قابليت هاي وب سايت بروكر اليمپ تريد اين است كه به شما اجازه مي‌دهد به معامله فروش نيز براي نمادهاي كريپتو بپردازيد كه از قبل مالك آن نيستيد. اين به دليل آن است كه حالت فاركس اليمپ تريد به صورت قرارداد مابه التفاوت يا Contract For Difference يا CFD عمل مي‌كند.

معامله گران مي‌توانند در اين حالت نمادهاي اليمپ تريد مربوط به رمزارزها را خريد و فروش كنند بدون اينكه نيازي به خريد رمزارز مربوط به نماد معاملاتي داشته باشند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

استفاده از CFDها به شما اجازه مي‌دهد به اين بازارهاي رمزارز كه اغلب پرنوسان هستند به راحتي و با كمترين ريسك وارد و از آن خارج شويد. پلتفرم اليمپ تريد داراي ابزارهاي معاملاتي حرفه‌اي است كه بسياري از بورس هاي كريپتو در سرتاسر دنيا از آن بي بهره هستند.

ابزاري مانند دستورهاي توقف ضرر و كسب سود كه به مديريت ريسك اليمپ تريد كمك بسياري مي‌كنند و سرمايه گذاري در اليمپ تريد ديگر چندان نگراني به همراه نخواهد داشت چون مي‌توانيد اين دستورها را ثبت كرده و بدون نگراني به كارهاي ديگر خود برسيد.

 

سوالات متداول معامله رمزارزها در اليمپ تريد
با كدام رمزارزها مي‌توان در اليمپ تريد واريز و برداشت كرد؟
رمزارزهايي كه با استفاده از آنها مي‌توانيد به اليمپ تريد واريز و برداشت انجام دهيد شامل بيت كوين (Bitcoin)، تتر (Tether) و اتريوم (Ethereum) مي‌شود. براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد نحوه واريز و برداشت و آموزش كامل از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

حساب USDT اليمپ تريد چيست؟
حساب USDT در واقع نوعي از حساب در اليمپ تريد است كه به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واريز و برداشت بپردازيد. پس از ثبت نام در اليمپ تريد كافي است از طريق شماره تماس 00971588875100 با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد تا آموزش قدم به قدم استفاده از اين حساب را دريافت كنيد.

معايب معامله رمزارزها در اليمپ تريد چيست؟
نياز به خريد، ذخيره سازي، انتقال و تبديل رمزارزها به منظور معامله رمزارزها در اليمپ تريد، مي‌تواند براي معامله گر كار سخت و پر دردسري باشد مخصوصا اگر در ايران زندگي مي‌كنيد. همينطور هزينه انتقال و ذخيره سازي كريپتوها نيز مي‌تواند بالا باشد.

نكات مثبت معامله رمزارزها در اليمپ تريد چيست؟
از جمله مزاياي معامله رمزارز در اليمپ تريد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

حداقل واريز بسيار كم براي معامله
امكان پرداخت و واريز با رمزارزها و روش هاي مختلف ديگر از جمله كيف پول هاي الكترونيك
حساب دمو اليمپ تريد رايگان
امكان دسترسي به معاملات كريپوكارنسي از طريق تلفن همراه
طيف مناسبي از كريپوكارنسي هاي بزرگ بازار
پشتيباني اليمپ تريد مفيد و كاربردي

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.
معامله CFD اليمپ تريد چيست؟
استفاده از CFDها در اليمپ تريد به شما اجازه مي‌دهد به اين بازارهاي رمزارز كه اغلب پرنوسان هستند به راحتي و با كمترين ريسك وارد و از آن خارج شويد. پلتفرم اليمپ تريد داراي ابزارهاي معاملاتي حرفه‌اي است كه بسياري از بورس هاي كريپتو در سرتاسر دنيا از آن بي بهره هستند.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب: ارزهاي ديجيتال اليمپ تريد، كريپتو كارنسي در olymp trade، CFD اليمپ تريد، نحوه ورود به اليمپ تريد، اعتبار اليمپ تريد، انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۵:۲۶ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)