فارکس حرفه ای فارکس حرفه ای .

فارکس حرفه ای

انواع چارت های تحلیلی پاکت آپشن PocketOption

?چارت ها و ابزار تحلیلی پاکت آپشن PocketOption?
پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید به انواع ابزار تحلیل تکنیکال، اندیکاتورها، چارت ها و همینطور تنظیمات مختلف که بر روی نحوه استفاده شما از پلتفرم پاکت آپشن و ظاهر آن تاثیر می‌گذارد،‌ بهره بگیرید.

بروکر معتبر پاکت آپشن به گونه‌ای خدمات خود را ارائه می‌کند که انواع معامله گران با سبک های معاملاتی، سلایق و شرایط معامله متفاوت بتوانند در آن با نمادهای معاملاتی متعدد معامله کرده و به سودآوری در پاکت آپشن دست پیدا کنند.

شما می‌توانید با ورود به وب سایت رسمی پاکت آپشن از این خدمات بهره مند شوید. در این مطلب به امکانات پلتفرم پاکت آپشن، ابزار تحلیلی و چارت های آن می‌پردازیم تا بهتر با آنها آشنا شده و بتوانید این پلتفرم را طبق خواسته های خود شخصی سازی کرده و به راحتی از آن استفاد کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

پلتفرم بروکر پاکت آپشن به زبان فارسی
خوشبختانه بروکر معتبر پاکت آپشن جزو معدود بروکرهایی است که زبان فارسی را در اختیار مشتریان ایرانی و فارسی زبان خود قرار می‌دهد.

از این رو شما می‌توانید به راحتی در صفحه اصلی ورود به بروکر پاکت آپشن، بر روی پرچم کشور در گوشه سمت راست صفحه کلیک کنید و در منوی باز شده روی زبان فارسی کلیک کنید تا پاکت آپشن فارسی برای شما در دسترس قرار بگیرد.

لطفا توجه داشته باشید، زبانی که در این صفحه انتخاب می‌کنید بر روی پیام های آینده، درخواست های پشتیبانی مشتریان پاکت آپشن و چت های شما اعمال می‌شود و از این پس با زبان فارسی می‌توانید با بروکر پاکت آپشن ایران ارتباط برقرار نمایید.

همینطور امکان تغییر زبان در تنظیمات پروفایل کابین بروکر پاکت آپشن وجود دارد و نیازی نیست حتما این کار را در صفحه اصلی بروکر پاکت آپشن انجام دهید.

تنظیمات پنل معاملاتی پاکت آپشن PocketOption
سایت رسمی بروکر پاکت آپشن برای شما دو نوع پس زمینه با تم روشن و تاریک را ارائه می‌کند و شما می‌توانید طبق خواسته خود بین آنها جابه‌جا شوید. برای تغییر رنگ پس زمینه، با کلیک کردن بر روی آواتار خود در پنل بالای کابین پاکت آپشن، گزینه تنظیمات یا Settings را انتخاب کنید.

حالا به راحتی می‌توانید گزینه موردنظر خود را از بین تم روشن و تاریک انتخاب کنید. همینطور شما می‌توانید محل پنل معاملاتی پاکت آپشن را شخصی سازی کنید.

پنل معاملاتی پاکت آپشن به صورت پیش فرض در قسمت پایین صفحه قرار دارد. شما می‌توانید با کلیک بر روی علامت پیکان کوچک در گوشه سمت چپ بالای صفحه، محل قرارگیری آن را به راحتی تغییر دهید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

انتخاب نمادهای معاملاتی پاکت آپشن PocketOption
شما می‌توانید در سایت بروکر PocketOption به انواع مختلفی از نمادهای معاملاتی که بیش از 100 عدد هستند دسترسی پیدا کنید. این نمادها شامل جفت ارزها، رمزارزها در پاکت آپشن، کالاها و سهام ها می‌شود.

طبق طبقه‌بندی هایی که پلتفرم این بروکر برای شما در دسترس قرار داده است و همینطور با استفاده قابلیت جستجوی آنی، از بین نمادهای معاملاتی پاکت آپشن گزینه موردنظر خود را پیدا کنید.

کافی است نام نماد معاملاتی را در کادر جستجو وارد کنید تا آن را پیدا کنید. همینطور شما می‌توانید هر جفت ارز پاکت آپشن، کریپتوکارنسی پاکت آپشن، کالا یا سهامی را به لیست نمادهای موردعلاقه خود اضافه کنید.

این کار را می‌توانید با ستاره هایی که در مقابل هر نماد وجود دارد انجام دهید. با کلیک بر روی علامت ستاره به سادگی نمادهای موردعلاقه شما به یک لیست جداگانه منتقل می‌شود تا دسترسی آسانی به آنها داشته باشید.

انواع چارت های پاکت آپشن PocketOption
به طور کلی پنج نوع چارت معاملاتی در پلتفرم بروکر پاکت آپشن برای معامله گران در دسترس است. لیست انواع چارت ها به شرح زیر است:

چارت محیطی Area
چارت خطی Line
چارت کندل های ژاپنی Japanese Candles
چارت میله‌ای Bars
چارت هیکن آشی Heiken Ashi
چارت محیطی در واقع یک چارت از نوع تیک Tick است و یک محیط پر شده را نشان می‌دهد که شما می‌توانید در آن تغییر قیمتی آنی را مشاهده کنید. تیک حداقل تغییر در قیمت است و با نهایت زوم چندین تیک در چند دقیقه می‌تواند وجود داشته باشد.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

چارت خطی نیز مشابه چارت محیطی است. این نیز یک چارت تیک است که تغییرات قیمتی واقعی را نشان می‌دهد اما این به صورت یک خط در چارت معاملاتی پاکت آپشن به نمایش درمی‌آید.

چارت های کندل استیک محدوده حداکثر تا حداقل یک حرکت قیمتی را در یک بازه زمانی مشخص به نمایش درمی‌آورند. بخش بدنه کندل محدوده بین قیمت باز شدن تا بسته شدن قیمت را نشان می‌دهد.

با این حال خط باریک که با نام سایه یا شدو کندل شناخته می‌شود حداکثر نوسان در پاکت آپشن به طرف پایین یا بالا را نمایش می‌دهد. اگر قیمت بسته شدن بالاتر از قیمت باز شدن باشد، کندل رنگ سبز خواهد داشت و اگر قیمت بسته شدن پایین تر از قیمت باز شدن باشد، رنگ کندل قرمز خواهد بود.

چارت میله‌ای مشابه چارت کندل استیک در پاکت آپشن است چون قیمت باز شدن، بسته شدن و محدوده حداکثر و حداقل قیمت را نشان می‌دهد. خط کوچک افقی در سمت چپ نشان دهنده قیمت باز شدن و خط سمت راست نشان دهنده قیمت بسته شدن است.

چارت هیکن آشی نیز در نگاه اول دقیقا مانند کندل استیک ژاپنی است اما کندل های هیکن آشی در واقع با کمک یک فرمول که نویز قیمت و نوسان در بازار پاکت آپشن را از بین می‌برد، شکل می‌گیرد.

✨نوع چارت پاکت آپشن
خصوصیات
?چارت محیطی Area
چارت تیک به صورت محیطی
?چارت خطی Line
چارت تیک به صورت خطی
?چارت کندل استیک ژاپنی Japanese Candle
نمایش قیمت باز، بسته، حداکثر و حداقل
?چارت میله‌ای Bars
مشابه کندل استیک ژاپنی با ظاهر متفاوت
?چارت هیکن آشی Heiken Ashi
ظاهر مانند کندل استیک با قابلیت حذف نویز
تنظیمات چارت های پاکت آپشن PocketOption
شما می‌توانید با ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن از قسمت سمت چپ بالای رابط کاربری معاملاتی پاکت آپشن، نوع چارت معاملاتی خود را انتخاب کنید.

برای تعیین بازه زمانی برای انواع چارت ها مانند کندل ها، میله ها و هیکن آشی، می‌توانید از بخش Time Frames اقدام کنید. با انتخاب نوع چارت می‌توانید بازه های زمانی در دسترس که از 5 ثانیه تا 1 روز را در بر می‌گیرد را مشاهده کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید از قابلیت تایمر یا زمان‌سنج نیز استفاده کنید. تایمر در واقع یک قابلیت مفید است که عمر یک کندل یا میله را بر روی چارت نشان می‌دهد. برای اینکه در زمان معامله در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن تایمر به نمایش دربیاید، بر روی گزینه Enable Timer در تنظیمات چارت کلیک کنید.

برای شخصی‌ سازی بیشتر، شما همینطور می‌توانید پلتفرم معاملاتی پاکت آپشن را بیشتر به سلیقه خود تغییر دهید. این کار با ساخت یک کندل شخصی سازی شده یا تغییر رنگ میله ها در تنظیمات چارت های پاکت آپشن قابل است.

نمایش چند چارت همزمان در پاکت آپشن PocketOption
فراموش نکنید که یک قابلیت ویژه در بروکر پاکت آپشن وجود دارد که شما می‌توانید به صورت همزمان چند نماد معاملاتی را معامله کنید. این کار از طریق به نمایش درآمدن همزمان 2 تا 4 چارت انجام می‌شود.

توجه داشته باشید که این امکان از طریق دکمه‌ای که در سمت بالای صفحه سمت چپ در کنار لوگوی پلتفرم معامله در پاکت آپشن وجود دارد قابل انجام است. روی این گزینه کلیک کرده و از بین چندین روش مختلف نمایش چارت یک گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید.

شما همیشه می‌توانید دوباره به حالت قبلی یعنی استفاده از یک چارت در هر صفحه و باز کردن صفحات بیشتر در مرورگر خود در صورت نیاز بازگردید.

تحلیل بازار در بروکر پاکت آپشن قابلیت این را دارد که به اشکال مختلفی انجام شود. در مورد چارت‌ها، در حالت دو چارته در دو حالت افقی و عمودی، در حالت سه چارته به 5 شکل مختلف و در حالت 4 چارته نیز به 5 شکل مختلف در دسترس عموم است که در تصویر زیر نیز می‌توانید آنها را مشاهده نمایید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

تنظیمات اندیکاتورهای پاکت آپشن PocketOption
اندیکاتورها در واقع ابزار مبتنی بر ریاضیات برای تحلیل تکنیکال پاکت آپشن هستند که به معامله گران کمک می‌کند حرکت قیمتی را پیش بینی کنند و ترند غالب در بازار را تشخیص دهند.

شما می‌توانید اندیکاتورهای پاکت آپشن را برای تحلیل تکنیکال در بخش Indicators که در سمت بالا سمت چپ رابط کاربری است، انتخاب کنید و از آنها استفاده بهینه انجام دهید. همه اندیکاتورهای مشهور و پر استفاده پس از ورود به سایت PocketOption به راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرند.

هر اندیکاتور دارای تنظیمات مربوط به خود مانند دوره، نوع، تاثیر، رنگ و غیره است که می‌توانید با کلیک بر روی آن، به تنظیمات آن دسترسی پیدا کنید از انواع اندیکاتورهای پاکت آپشن طبق نیازهایتان بهره بگیرید.

برای حذف یک اندیکاتور از چارت پاکت آپشن، منوی اندیکاتور را در سمت چپ و بالای کابین پاکت آپشن باز کنید و گزینه Current را انتخاب کنید و بر روی علاوت ضربدر کلیک کنید تا اندیکاتور موردنظر حذف شود.

ابزار رسم در پلتفرم بروکر پاکت آپشن PocketOption
ابزار رسم یا Drawings نیز جزو ابزار تحلیل تکنیکال در بروکر پاکت آپشن هستند که به زبان ساده خطوط یا شکل های هندسی محسوب می‌شوند که می‌توان بر روی چارت یا اندیکاتورهای پاکت آپشن رسم کرد.

توجه داشته باشید که ابزار رسم را می‌توان برای هر نماد معاملاتی به صورت جداگانه ذخیره کرد تا پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن زمانی که به سراغ معامله آن نماد می‌روید به راحتی بتوانید از آن بهره بگیرید.

همانطور که مشخص است، ابزار رسم برای تحلیل و همینطور به تصویر کشیدن ترندها و شرایط بازار و نقاط عطف روند بازار مورداستفاده قرار می‌گیرد. منوی ابزار رسم در سمت بالای کابین پاکت آپشن کنار انواع چارت ها و انتخاب کننده نماد، قرار گرفته است.

انواع معامله گران بروکر پاکت آپشن می‌توانند به حذف ابزار رسم بپردازند و برای این کار لازم است از منوی بالای صفحه سمت چپ بر روی گزینه Current کلیک کنید و در کنار ابزار رسم مشخص شده روی گزینه X یا ضربدر کلیک کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول چارت ها و ابزار تحلیل پاکت آپشن
آیا پاکت آپشن به زبان فارسی در دسترس است؟
خوشبختانه بروکر معتبر پاکت آپشن جزو معدود بروکرهایی است که زبان فارسی را در اختیار مشتریان ایرانی و فارسی زبان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی در صفحه اصلی ورود به بروکر پاکت آپشن، بر روی پرچم کشور در گوشه سمت راست صفحه کلیک کنید و در منوی باز شده روی زبان فارسی کلیک کنید تا پاکت آپشن فارسی برای شما در دسترس قرار بگیرد. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

اندیکاتورهای پاکت آپشن را چطور انتخاب کنیم؟
شما می‌توانید اندیکاتورهای پاکت آپشن را برای تحلیل تکنیکال در بخش Indicators که در سمت بالا سمت چپ رابط کاربری است، انتخاب کنید و از آنها استفاده بهینه انجام دهید. همه اندیکاتورهای مشهور و پر استفاده پس از افتتاح حساب بروکر PocketOption به راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرند.

انواع نمادهای در دسترس در پاکت آپشن کدام هستند؟
شما می‌توانید در سایت بروکر PocketOption به انواع مختلفی از نمادهای معاملاتی که بیش از 100 عدد هستند دسترسی پیدا کنید. این نمادها شامل جفت ارزها، رمزارزها در پاکت آپشن، کالاها و سهام ها می‌شود. طبق طبقه‌بندی هایی که پلتفرم این بروکر برای شما در دسترس قرار داده است و همینطور با استفاده قابلیت جستجوی آنی، از بین نمادهای معاملاتی پاکت آپشن گزینه موردنظر خود را پیدا کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

انواع چارت های پاکت آپشن چیست؟
به طور کلی پنج نوع چارت معاملاتی در پلتفرم بروکر پاکت آپشن برای معامله گران در دسترس است. لیست انواع چارت ها به شرح زیر است:

چارت محیطی Area
چارت خطی Line
چارت کندل های ژاپنی Japanese Candles
چارت میله‌ای Bars
چارت هیکن آشی Heiken Ashi
چارت کندل استیک در پاکت آپشن چیست؟
چارت های کندل استیک محدوده حداکثر تا حداقل یک حرکت قیمتی را در یک بازه زمانی مشخص به نمایش درمی‌آورند. بخش بدنه کندل محدوده بین قیمت باز شدن تا بسته شدن قیمت را نشان می‌دهد. با این حال خط باریک که با نام سایه یا شدو کندل شناخته می‌شود حداکثر نوسان معاملات پاکت آپشن به طرف پایین یا بالا را نمایش می‌دهد.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  [email protected]

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای


برچسب: چارت ها و ابزار تحلیلی، پنل معاملاتی پاکت آپشن، تحلیل بازار در بروکر پاکت آپشن، پلتفرم معامله پاکت آپشن،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۲:۵۹ توسط:روزبه افشاری موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده